Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Kamila Kończak awansuje w Big Picture na stanowisko dyrektorskie. kamila kończak z początkiem sierpnia awansowała w big picture na stanowisko brand communications director. zarządza w agencji całym zespołem lifestyle, który obok działów corporate pr i public affairs stanowi filar działań agencji. zespół kończak odpowiada za działania z obszaru pr-u produktowego i platform wizerunkowych dla takich klientów jak coca-cola, costa coffe, allegro, milka, super-pharm, gosport czy herbapol. kamila kończak w big picture pracuje od półtora roku. do tej pory, jako senior consultant, odpowiadała za zarządzanie projektami z obszaru brand pr, m.in. obsługą nespresso, projektami prowadzonymi dla coca-coli, komunikacją marek allegro, durex, herbapol, super-pharm, mondelez i gosport. wspierała także marki modowe jak nago czy elementy. kończak z branżą pr jest związana od dziesięciu lat. przed dołączeniem do big picture pracowała głównie dla marek z branży mody. jako head of fashion department w agencji pret a porter pr kierowała pracą zespołu i obsługą pr dla brandów takich jak cos, tommy hilfiger, zalando, &other stories, victoria’s secret & melissa. była odpowiedzialna m.in. za wprowadzenie na polski rynek globalnych marek takich jak cos, tommy hilfiger i gerry weber. konsultowała i wspierała komunikacyjnie również polskie marki, np. nenukko, rosa, mako i lebrand. z wykształcenia jest kulturoznawczynią, ukończyła także produkcję filmową i telewizyjną w łódzkiej szkole filmowej. jak wyjaśnia big picture, rozbudowanie zespołu zarządzającego ma m.in. związek z rozwojem portfolio klientów – agencja zapowiada, że w sierpniu rozpocznie długofalową obsługę trzech projektów. agencja informuje także, że jesienią po urlopie macierzyńskim do zespołu wraca helena korniejew, która wesprze firmę w pracy strategicznej, tworzeniu długofalowych platform wizerunkowych dla marek oraz w obszarze business development. (mb).
Kamila Kończak z początkiem sierpnia awansowała w Big Picture na stanowisko Brand Communications Director. Zarządza w agencji całym zespołem lifestyle, który obok działów Corporate PR i Public Affairs stanowi filar działań agencji.
Zespół Kończak odpowiada za działania z obszaru PR-u produktowego i platform wizerunkowych dla takich klientów jak Coca-Cola, Costa Coffe, Allegro, Milka, Super-Pharm, GoSport czy Herbapol.
Kamila Kończak w Big Picture pracuje od półtora roku. Do tej pory, jako Senior Consultant, odpowiadała za zarządzanie projektami z obszaru brand PR, m.in. obsługą Nespresso, projektami prowadzonymi dla Coca-Coli, komunikacją marek Allegro, Durex, Herbapol, Super-Pharm, Mondelez i GoSport. Wspierała także marki modowe jak Nago czy Elementy.
Kończak z branżą PR jest związana od dziesięciu lat. Przed dołączeniem do Big Picture pracowała głównie dla marek z branży mody. Jako Head of Fashion Department w agencji Pret a Porter PR kierowała pracą zespołu i obsługą PR dla brandów takich jak COS, Tommy Hilfiger, Zalando, &Other Stories, Victoria’s Secret & Melissa. Była odpowiedzialna m.in. za wprowadzenie na polski rynek globalnych marek takich jak COS, Tommy Hilfiger i Gerry Weber. Konsultowała i wspierała komunikacyjnie również polskie marki, np. Nenukko, Rosa, Mako i LeBrand. Z wykształcenia jest kulturoznawczynią, ukończyła także Produkcję Filmową i Telewizyjną w Łódzkiej Szkole Filmowej.
Jak wyjaśnia Big Picture, rozbudowanie zespołu zarządzającego ma m.in. związek z rozwojem portfolio klientów – agencja zapowiada, że w sierpniu rozpocznie długofalową obsługę trzech projektów. Agencja informuje także, że jesienią po urlopie macierzyńskim do zespołu wraca Helena Korniejew, która wesprze firmę w pracy strategicznej, tworzeniu długofalowych platform wizerunkowych dla marek oraz w obszarze business development. (mb)