Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Artur Roguski kieruje działem social media w Valkea. artur roguski objął stanowisko head of social media w agencji valkea. to nowo utworzona funkcja w firmie. roguski zarządza działem i nadzoruje wszystkie projekty realizowane w social mediach dla klientów agencji, kieruje też działaniami z zakresu mediów społecznościowych w kampaniach 360 prowadzonych przez agencję. z branżą marketingową roguski jest związany od dziesięciu lat. wcześniej pracował jako head of social media w agencji huta 19 im. joachima fersengelda. poprzednio był związany z d*fusion communication, gdzie pracował m.in. dla cisco polska oraz microsoft polska i też odpowiadał za media społecznościowe. pracował też m.in. w magazynie branżowym „brief” czy w ogilvy interactive. w przeszłości był odpowiedzialny za stworzenie zespołu social media wspierającego gazetę fakt oraz serwis fakt24.pl należący do grupy onet-ras. we wrześniu 2020 roku ukazała się jego książka „zrozumieć social media” jest on także autorem bloga whysosocial.pl. z wykształcenia jest magistrem psychologii ze specjalizacją media i reklama. (mb).
Artur Roguski objął stanowisko Head of Social Media w agencji Valkea. To nowo utworzona funkcja w firmie.
Roguski zarządza działem i nadzoruje wszystkie projekty realizowane w social mediach dla klientów agencji, kieruje też działaniami z zakresu mediów społecznościowych w kampaniach 360 prowadzonych przez agencję.
Z branżą marketingową Roguski jest związany od dziesięciu lat. Wcześniej pracował jako Head of Social Media w agencji Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Poprzednio był związany z D*fusion Communication, gdzie pracował m.in. dla Cisco Polska oraz Microsoft Polska i też odpowiadał za media społecznościowe. Pracował też m.in. w magazynie branżowym „Brief” czy w Ogilvy Interactive.
W przeszłości był odpowiedzialny za stworzenie zespołu social media wspierającego gazetę Fakt oraz serwis Fakt24.pl należący do Grupy Onet-RAS. We wrześniu 2020 roku ukazała się jego książka „Zrozumieć social media” jest on także autorem bloga Whysosocial.pl. Z wykształcenia jest magistrem psychologii ze specjalizacją media i reklama. (mb)