Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
ESL Polska wybiera Monday. od lipca 2021 roku za komunikację firmy esportowej esl polska odpowiada monday – agencja komunikacji. do zadań monday należą działania promujące wydarzenia organizowane przez esl, a także komunikacja biznesowa i konsumencka marki. agencja zajmie się przede wszystkim relacjami z mediami, prowadzeniem biura prasowego i koordynacją działań strategicznych. będzie też opowiadać za promocję wszystkich aktywacji biznesowych i esportowych na polskim rynku. po stronie monday za obsługę tego klienta będą odpowiadać konsultanci z działu consumer & gaming, kierowanego przez krzysztofa rygiela. za komunikację marki esl będzie odpowiadał jakub dąbrówka, communication manager. agencję wybrano na podstawie rekomendacji. umowę zawarto na czas nieokreślony. wcześniej za obsługę esl polska odpowiadało d*fusion communication. (mb).
Od lipca 2021 roku za komunikację firmy esportowej ESL Polska odpowiada Monday – agencja komunikacji. Do zadań Monday należą działania promujące wydarzenia organizowane przez ESL, a także komunikacja biznesowa i konsumencka marki.
Agencja zajmie się przede wszystkim relacjami z mediami, prowadzeniem biura prasowego i koordynacją działań strategicznych. Będzie też opowiadać za promocję wszystkich aktywacji biznesowych i esportowych na polskim rynku.
Po stronie Monday za obsługę tego klienta będą odpowiadać konsultanci z działu Consumer & Gaming, kierowanego przez Krzysztofa Rygiela. Za komunikację marki ESL będzie odpowiadał Jakub Dąbrówka, Communication Manager.
Agencję wybrano na podstawie rekomendacji. Umowę zawarto na czas nieokreślony.
Wcześniej za obsługę ESL Polska odpowiadało D*fusion communication. (mb)