Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
TOUCH.PR: awanse i powiększenie zespołu. z początkiem lutego 2022 roku w touch.pr anna basek i sylwia majcher-stępień awansowały na stanowiska dyrektorskie. nowe stanowisko objęła też kinga małysz. wcześniej do zespołu dołączył z kolei nowy account manager – artur klich. obie dyrektorki w touch.pr pracują od trzech lat. anna basek (po prawej stronie na zdjęciu głównym) w poznańskim zespole agencji od początku kieruje działaniami z zakresu media relations, a także realizuje się w pozostałych obszarach komunikacji marketingowej. pracuje dla takich firm jak żabka polska, coram czy hegelmann transporte. karierę zawodową zaczęła w mediach, później odpowiadała z kolei za działania marketingowe i organizację eventów w branży wydawniczej. z wykształcenia jest dziennikarką, specjalistką od komunikacji w biznesie, dyplomacji i stosunków międzynarodowych. sylwia majcher-stępień ma ponad dziesięć lat doświadczenia w branży public relations, a w touch.pr pracuje od trzech. kieruje zespołem oddziału agencji w warszawie. specjalizuje się głównie w komunikacji korporacyjnej, odpowiada za obsługę projektów z branży retail, healthcare, nieruchomości czy sektora budowlanego. rozwija działania new business. wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w hill+knowlton strategies, gdzie realizowała działania komunikacyjne dla takich marek jak intermarché i bricomarché, boeing, polskie stowarzyszenie energetyki wiatrowej, blackberry czy wärtsilä. pełniła także funkcję senior pr managerki w carrefour polska. wcześniej pracowała także w parlamencie europejskim w brukseli oraz w mediach (m.in. w rfi w paryżu). jest absolwentką wydziału nauk politycznych uniwersytetu warszawskiego, podyplomowych studiów menedżerskich w szkole głównej handlowej oraz london school of public relations. w poznańskim oddziale awans otrzymała także kinga małysz, która objęła stanowisko senior account executive’a. z agencją jest związana od dwóch lat. do tej pory prowadziła działania z obszaru influencer marketingu i social mediów dla takich marek jak sundose, stiga, salistat (nutropharma) czy sieć laboratoriów diagnostyka. jest absolwentką filologii angielskiej na uniwersytecie zielonogórskim ze specjalizacją edukacja interkulturowa, a edukację kontynuuje na uniwersytecie im. adama mickiewicza na kierunku language and communication. kinga małysz. szeregi oddziału w poznaniu we wrześniu 2021 roku zasilił także artur klich, który objął stanowisko account managera. ma dziesięcioletnie doświadczenie w obszarze public relations oraz social mediów. do tej pory był związany z wrocławskimi agencjami takimi jak flypr, sfera group, bigger b oraz orchidea creative group. odpowiadał za budowanie rozpoznawalności i kreowanie pozytywnego wizerunku blisko 50 marek – prowadził działania zarówno dla przedsiębiorstw o zasięgu międzynarodowym, jak i małych, rodzinnych firm. realizował działania z zakresu media relations, komunikacji wewnętrznej czy tworzenia koncepcji i strategii kreatywnych dla klientów z branży spożywczej, budowlanej, wnętrzarskiej oraz technologicznej. artur klich. (mb).
Z początkiem lutego 2022 roku w TOUCH.PR Anna Basek i Sylwia Majcher-Stępień awansowały na stanowiska dyrektorskie. Nowe stanowisko objęła też Kinga Małysz. Wcześniej do zespołu dołączył z kolei nowy Account Manager – Artur Klich.
Obie dyrektorki w TOUCH.PR pracują od trzech lat. Anna Basek (po prawej stronie na zdjęciu głównym) w poznańskim zespole agencji od początku kieruje działaniami z zakresu media relations, a także realizuje się w pozostałych obszarach komunikacji marketingowej. Pracuje dla takich firm jak Żabka Polska, CORAM czy Hegelmann Transporte. Karierę zawodową zaczęła w mediach, później odpowiadała z kolei za działania marketingowe i organizację eventów w branży wydawniczej. Z wykształcenia jest dziennikarką, specjalistką od komunikacji w biznesie, dyplomacji i stosunków międzynarodowych.
Sylwia Majcher-Stępień ma ponad dziesięć lat doświadczenia w branży public relations, a w TOUCH.PR pracuje od trzech. Kieruje zespołem oddziału agencji w Warszawie. Specjalizuje się głównie w komunikacji korporacyjnej, odpowiada za obsługę projektów z branży retail, healthcare, nieruchomości czy sektora budowlanego. Rozwija działania new business. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Hill+Knowlton Strategies, gdzie realizowała działania komunikacyjne dla takich marek jak Intermarché i Bricomarché, Boeing, Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej, BlackBerry czy Wärtsilä. Pełniła także funkcję Senior PR Managerki w Carrefour Polska. Wcześniej pracowała także w Parlamencie Europejskim w Brukseli oraz w mediach (m.in. w RFI w Paryżu). Jest absolwentką Wydziału Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, podyplomowych studiów menedżerskich w Szkole Głównej Handlowej oraz London School of Public Relations.
W poznańskim oddziale awans otrzymała także Kinga Małysz, która objęła stanowisko Senior Account Executive’a. Z agencją jest związana od dwóch lat. Do tej pory prowadziła działania z obszaru influencer marketingu i social mediów dla takich marek jak Sundose, STIGA, Salistat (NutroPharma) czy sieć laboratoriów Diagnostyka. Jest absolwentką filologii angielskiej na Uniwersytecie Zielonogórskim ze specjalizacją edukacja interkulturowa, a edukację kontynuuje na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza na kierunku Language and Communication.

Kinga Małysz
Szeregi oddziału w Poznaniu we wrześniu 2021 roku zasilił także Artur Klich, który objął stanowisko Account Managera. Ma dziesięcioletnie doświadczenie w obszarze public relations oraz social mediów. Do tej pory był związany z wrocławskimi agencjami takimi jak FlyPR, Sfera Group, Bigger B oraz Orchidea Creative Group. Odpowiadał za budowanie rozpoznawalności i kreowanie pozytywnego wizerunku blisko 50 marek – prowadził działania zarówno dla przedsiębiorstw o zasięgu międzynarodowym, jak i małych, rodzinnych firm. Realizował działania z zakresu media relations, komunikacji wewnętrznej czy tworzenia koncepcji i strategii kreatywnych dla klientów z branży spożywczej, budowlanej, wnętrzarskiej oraz technologicznej.

Artur Klich
(mb)