piątek, 7 lutego, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościRuszyła nowa agencja – SGM Communication

Ruszyła nowa agencja – SGM Communication

Pod koniec stycznia 2025 roku Małgorzata Sierpińska poinformowała o starcie nowej agencji – SGM Communication. Butikową firmę komunikacyjną założyła wraz z Sylwią Majcher-Stępień.

W ofercie agencji znalazły się: doradztwo strategiczne, media relations, social media, public affairs, investor relations i komunikacja kryzysowa.

Jak wynika z informacji na stronie firmy, jej nazwa pochodzi od słów Strategic, Goal-oriented i Measurable, mających charakteryzować sposób działania agencji.

Małgorzata Sierpińska wyjaśnia, że SGM Communication z założenia jest butikową agencją złożoną z ekspertów na poziomie seniorskim. Agencja planuje dalszy rozwój zespołu wyłącznie o osoby z dużym doświadczeniem. Firma współpracuje też z zewnętrznymi specjalistami w zakresie tworzenia contentu, grafik, analiz itp.

W gronie klientów nowej agencji są obecnie m.in. spółka technologiczna Noctiluca, fundusz Rubicon Partners, spółka Fresh Inset.

Małgorzata Sierpińska ma ponad 20-letnie doświadczenie w komunikacji międzynarodowych marek oraz polskich firm z globalnym potencjałem. Specjalizuje się w branżach takich jak nowe technologie, FMCG i energetyka, zna też środowisko startupów. Ostatnio, od pięciu lat, prowadziła własną firmę HEAR You. Studio komunikacji. Wcześniej doświadczenie zdobywała m.in. w agencji Hill+Knowlton Strategies (obecnie Burson), z którą związana była przez ponad dziesięć lat, ostatnio jako Head of Technology Practice. Pracowała też w Multi Communications (teraz OneMulti). W swojej karierze prowadziła m.in. komunikację startu Amazon.pl i Amazon Prime Video w Polsce, odpowiadała też za koordynację komunikacji Huawei w regionie CEE.

Małgorzata Sierpińska

Sylwia Majcher-Stępień z dziedziną komunikacji związana jest z kolei od blisko 15 lat. Pracowała w agencjach PR, a także w organizacjach i mediach w Brukseli, Paryżu i Madrycie. Jej specjalizacja jest komunikacji dla branży retail, nieruchomościowej i budownictwa, energetyki oraz rynku franczyzy. Ostatnie sześć lat spędziła w Touch.PR, gdzie ostatnio pełniła funkcję Account Directorki.  Wcześniej doświadczenie zdobywała też m.in. w dziale komunikacji zewnętrznej i PR Carrefour Polska czy agencji Hill+Knowlton Strategies. Wśród swoich największych sukcesów Majcher-Stępień wymienia komunikację do mediów zakupu działki po byłej FSO przez OKAM i  wokół ogłoszenia Master planu dla tego terenu, a także organizację konferencji prasowej dla Boeinga, na której ogłoszono wznowienie lotów samolotów Boeing 787 Dreamliner. 

Sylwia Majcher-Stępień

(mb)

1 KOMENTARZ

  1. Gratulacje! Rynek potrzebuje agencji z osobami wyłącznie z seniorskim doświadczeniem w sektorach, którymi zajmują się dziewczyny. Z Małgosią współpracowałem i mogę powiedzieć same dobre słowa. Profesjonalna, dokładna, rzetelna, słowna, inteligentna, pracowita. Prawdziwa ekspertka 🙂

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj