Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Partner of Promotion i Global Marketing Connections wypromują europejską wołowinę w Azji. unia producentów i pracodawców przemysłu mięsnego pod koniec stycznia 2022 roku rozstrzygnęła przetarg dotyczący promocji wołowiny na rynkach azjatyckich. wybrane firmy mają przeprowadzić dwuletnie działania informacyjno-promocyjne pt. „europejska wołowina na azjatyckich rynkach” („eubeef2asia”) w japonii i hongkongu. jak czytamy w komunikacie organizacji, do realizacji projektu wybrano agencje partner of promotion i global marketing connections. ich zadaniem będzie opracowanie strategii komunikacyjnej, która „zwiększy widoczność europejskiej wołowiny”. w rezultacie ma ona „wzbudzić zainteresowanie unijnymi produktami rolno-spożywczymi wśród azjatów”. dalej czytamy, że celem programu jest „długoterminowe wsparcie gospodarczej stabilizacji ue w produkcji mięsa poprzez zagwarantowanie optymalnych możliwości jego eksportu”. do zadań agencji należą m.in. działania public relations, wspieranie narzędzi komunikacyjnych, aktualizacja strony internetowej, prowadzenie kampanii reklamowej w google ads, koordynacja wydarzeń branżowych oraz przygotowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych. w ramach postępowania wpłynęła jedna oferta. budżet przeznaczony na działania zaplanowane przez upemi wynosi 999,85 tys. euro netto. (as).
Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego pod koniec stycznia 2022 roku rozstrzygnęła przetarg dotyczący promocji wołowiny na rynkach azjatyckich. Wybrane firmy mają przeprowadzić dwuletnie działania informacyjno-promocyjne pt. „Europejska wołowina na azjatyckich rynkach” („EUBeef2Asia”) w Japonii i Hongkongu. Jak czytamy w komunikacie organizacji, do realizacji projektu wybrano agencje Partner of Promotion i Global Marketing Connections.
Ich zadaniem będzie opracowanie strategii komunikacyjnej, która „zwiększy widoczność europejskiej wołowiny”. W rezultacie ma ona „wzbudzić zainteresowanie unijnymi produktami rolno-spożywczymi wśród Azjatów”. Dalej czytamy, że celem programu jest „długoterminowe wsparcie gospodarczej stabilizacji UE w produkcji mięsa poprzez zagwarantowanie optymalnych możliwości jego eksportu”.
Do zadań agencji należą m.in. działania public relations, wspieranie narzędzi komunikacyjnych, aktualizacja strony internetowej, prowadzenie kampanii reklamowej w Google Ads, koordynacja wydarzeń branżowych oraz przygotowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych.
W ramach postępowania wpłynęła jedna oferta. Budżet przeznaczony na działania zaplanowane przez UPEMI wynosi 999,85 tys. euro netto. (as)