Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Patrycja Hatalska w 38Content Communication. Zajmie się rozwojem komunikacji lifestyle’owej. w 38content communication pracę rozpoczęła patrycja hatalska, która zajmie się dalszym rozwojem komunikacji lifestyle’owej w agencji. od marca 2023 roku hatalska pełni funkcję group account managerki w 38content communication i kieruje zespołem lifestyle. to nowo utworzone stanowisko oraz dział w firmie. poza nadzorowaniem rozwoju komunikacji z obszaru lifestyle będzie odpowiedzialna za budowanie w firmie nowych kompetencji (agencja nie ujawnia jeszcze jakich). patrycja hatalska ma ponad 20 lat doświadczenia w budowaniu wizerunku marek, komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, strategii marketingowej, a także w rozwoju e-commerce i w zakupie mediów. przez kilkanaście lat była dyrektorką marketingu i pr w vistula retail group, gdzie odpowiadała za budowanie takich marek jak vistula, wólczanka czy w.kruk, a także zajmowała się prowadzeniem działań marketingowych dla luksusowej marki zegarkowej rolex w polsce. pracowała także jako dyrektor ds. marketingu i pr w firmie royal collection. doświadczenie zdobyła także w agencji new communications. wcześniej była z kolei związana z branżą fmcg – heinz, pudliszki – m.in. w roli rzecznika prasowego. pracowała także w firmach farmaceutycznych roche pharmaceuticals i polpharma. (mb).
W 38Content Communication pracę rozpoczęła Patrycja Hatalska, która zajmie się dalszym rozwojem komunikacji lifestyle’owej w agencji.
Od marca 2023 roku Hatalska pełni funkcję Group Account Managerki w 38Content Communication i kieruje zespołem lifestyle. To nowo utworzone stanowisko oraz dział w firmie. Poza nadzorowaniem rozwoju komunikacji z obszaru lifestyle będzie odpowiedzialna za budowanie w firmie nowych kompetencji (agencja nie ujawnia jeszcze jakich).
Patrycja Hatalska ma ponad 20 lat doświadczenia w budowaniu wizerunku marek, komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, strategii marketingowej, a także w rozwoju e-commerce i w zakupie mediów.
Przez kilkanaście lat była dyrektorką marketingu i PR w Vistula Retail Group, gdzie odpowiadała za budowanie takich marek jak Vistula, Wólczanka czy W.KRUK, a także zajmowała się prowadzeniem działań marketingowych dla luksusowej marki zegarkowej Rolex w Polsce. Pracowała także jako dyrektor ds. marketingu i PR w firmie Royal Collection. Doświadczenie zdobyła także w agencji New Communications.
Wcześniej była z kolei związana z branżą FMCG – Heinz, Pudliszki – m.in. w roli rzecznika prasowego. Pracowała także w firmach farmaceutycznych Roche Pharmaceuticals i Polpharma. (mb)