38Content Communication nawiązało współpracę z marką Magnicity, specjalizującą się w tworzeniu miejskich atrakcji panoramicznych. Agencja zajmie się kampanią komunikacyjną związaną z planowanym na lato 2025 otwarciem Highline Warsaw – najwyżej położonej atrakcji miejskiej w Unii Europejskiej, zlokalizowanej w Varso Tower. To pierwszy projekt Magnicity w Polsce.
Agencja odpowiada za przygotowanie strategii komunikacyjnej i contentowej, działania media relations oraz wsparcie kampanii promującej otwarcie Highline Warsaw. Współpraca obejmuje ponadto bieżące doradztwo PR i tworzenie treści digitalowych zgodnych z globalną narracją marki.
„Szukaliśmy partnera, który nie tylko zrozumie naszą wizję, ale także umiejętnie ją przekaże w komunikacji. 38 Content Communication od samego początku wykazało się strategicznym podejściem oraz doskonałym wyczuciem miejskiej narracji” – mówi Przemysław Konieczyński, Dyrektor Generalny Highline Warsaw.
38Content Communication poinformowało o rozpoczęciu współpracy z nowym klientem na początku maja 2025 roku. Strony nie ujawniają pozostałych szczegółów umowy.
Highline Warsaw obejmie trzy piętra budynku: 46, 49 i 53. Projekt ma być połączeniem nowoczesnych technologii, interaktywnych instalacji i panoramicznych widoków, ciekawym zarówno dla mieszkańców, jak i turystów. Główną atrakcją ma być rooftop bar z bezpośrednim dostępem do tarasu widokowego z ogrodem. (mb)