Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Strategia PR dla programu kulturalnego polskiej prezydencji w Unii Europejskiej (praca przygotowana na konkurs Young Creatives). tytuł projektu:strategia pr dla programu kulturalnego polskiej prezydencji w unii europejskiej (praca przygotowana na konkurs young creatives). autor:karolina jamiołkowska, anna jadwiga sikora (alert media communications). jak się o nas dowiedzą?mieszkańcy – pocztówki w ciągach komunikacyjnychdziennikarze + blogerzy – kreatywne zaproszenie do gry. (2etapy: teaser – pocztówka + interaktywne zaproszenie z limitowanym dostępem)ośrodki akademickie – virale z info o stypendium na culture.pl, fbkol, parlamentarzyści, środowiska artstyczne – kreatywne zaproszenie na wydarzenia, opis programu stypendialnego, wystawa. interaktywna gra miejska– 2 grupy uczestników: studenci – program stypendialny– 5-osobowe teamy– rywalizacja na poziomie międzymiastowym i międzynarodowymstypednium: tydzień wymiany kulturowej w polsce– dziennikarze + blogerzy +?– rozgryź miłosza! rebus literacko-matematyczny– złap trop do polaków! instalacja multimedialna w ciągu komunikacyjnym + odnalezienie posłańca– zaraź muzyką szymanowskiego! v“oaza” w plenerze + angażowanie społeczności– zaprojektuj fantastyczną ekoprzestrzeń! recyklingowy robot + prezentacja w przestrzeni miastav5. kolekcjonuj idee! połącz! przewodnik do polaków– instalacje multimedialne w ciągach komunikacyjnych – mix dokumentów i wydarzeń – power! passion! freedom! poles – odesłanie do www – rozkład jazdy– niebalna, zaskakująca, nowa! forma w znanej przestrzeni – teaserowanie “zjawiska”– call to action – podejdź, zobacz, dotknij, poczuj, dowiedź się i zainspiruj…– konkursy radiowe/prasowe – pstryknij – wyślij – zgarnij bilet na polskie wydarzenia. czesław miłosz– poezja na ulicach – chodniki, komunikacja miejska – cykl pocztówek z frazami z miłosza – “chcę się tym podzielić/wysłać/dać komuś” – fb – mechanizm viralowego rozprzestrzeniania się pocztówek – audiobook – na pokładach samolotów, v2 wersje językowe + informator o projekcie– konkursy radiowe/prasowe. planeta lem– robotyczne postacie vw zaskakujących miejscach miast– konkurs – znajdź robotoida, pstryknij zdjęcie, pokaż znajomym v– do wygrania bilety – womm – inspirowanie do robotycznego flash moba– wykorzystanie robotów z gry miejskiej. karol szymanowski– “oazy szymanowskiego” – plenerowe miejsca– konkurs na wizualizację utworów – opowiedź mi co słyszysz…– projekcje prac konkursowych vw przestrzeni miejskiej. harmonogramczerwiec – teaserowanie: zaproszenia do gry, przestrzeń miejska, viralelipiec – 1.zgłoszenia do gry, 2. start www, 3. start fbsierpień/grudzień – interaktywna gra miejska, działania na culture.pl, działania na fbgrudzień – wystawa, stypendium.
Tytuł projektu:
Strategia PR dla programu kulturalnego polskiej prezydencji w Unii Europejskiej (praca przygotowana na konkurs Young Creatives)
Autor:
Karolina Jamiołkowska, Anna Jadwiga Sikora (Alert Media Communications)
Jak się o nas dowiedzą?
Mieszkańcy – pocztówki w ciągach komunikacyjnych
Dziennikarze + blogerzy – Kreatywne zaproszenie do gry. (2etapy: teaser – pocztówka + interaktywne zaproszenie z limitowanym dostępem)
Ośrodki akademickie – Virale z info o stypendium na culture.pl, FB
KOL, parlamentarzyści, środowiska artstyczne – Kreatywne zaproszenie na wydarzenia, opis programu stypendialnego, wystawa
Interaktywna gra miejska
– 2 grupy uczestników: Studenci – program stypendialny
– 5-osobowe teamy
– Rywalizacja na poziomie międzymiastowym i międzynarodowym
Stypednium: tydzień wymiany kulturowej w Polsce
– Dziennikarze + blogerzy + ?
– rozgryź Miłosza! Rebus literacko-matematyczny
– złap trop do Polaków! Instalacja multimedialna w ciągu komunikacyjnym + odnalezienie posłańca
– zaraź muzyką Szymanowskiego! v“Oaza” w plenerze + angażowanie społeczności
– zaprojektuj fantastyczną ekoprzestrzeń! Recyklingowy robot + prezentacja w przestrzeni miastav5. Kolekcjonuj idee! Połącz!
Przewodnik do Polaków
– Instalacje multimedialne w ciągach komunikacyjnych
– Mix dokumentów i wydarzeń – power! passion! freedom! Poles – odesłanie do www – rozkład jazdy
– Niebalna, zaskakująca, nowa! forma w znanej przestrzeni
– Teaserowanie “zjawiska”
– Call to action – podejdź, zobacz, dotknij, poczuj, dowiedź się i zainspiruj…
– Konkursy radiowe/prasowe – pstryknij – wyślij – zgarnij bilet na polskie wydarzenia
Czesław Miłosz
– Poezja na ulicach – chodniki, komunikacja miejska
– Cykl pocztówek z frazami z Miłosza – “chcę się tym podzielić/wysłać/dać komuś”
– FB – mechanizm viralowego rozprzestrzeniania się pocztówek
– Audiobook – na pokładach samolotów, v2 wersje językowe + informator o projekcie
– Konkursy radiowe/prasowe
Planeta Lem
– Robotyczne postacie vw zaskakujących miejscach miast
– Konkurs – znajdź robotoida, pstryknij zdjęcie, pokaż znajomym v– do wygrania bilety
– WOMM – Inspirowanie do robotycznego flash moba
– Wykorzystanie robotów z Gry Miejskiej
Karol Szymanowski
– “Oazy Szymanowskiego” – plenerowe miejsca
– Konkurs na wizualizację utworów – opowiedź mi co słyszysz…
– Projekcje prac konkursowych vw przestrzeni miejskiej
Harmonogram
czerwiec – Teaserowanie: zaproszenia do gry, przestrzeń miejska, virale
lipiec – 1.Zgłoszenia do GRY, 2. Start www, 3. Start FB
sierpień/grudzień – interaktywna gra miejska, działania na culture.pl, działania na fb
grudzień – wystawa, stypendium