.

Strategia PR dla programu kulturalnego polskiej prezydencji w Unii Europejskiej (praca przygotowana na konkurs Young Creatives)

dodano: 
26.01.2012

Rodzaj:

case'y agencji

Tytuł projektu:
Strategia PR dla programu kulturalnego polskiej prezydencji w Unii Europejskiej (praca przygotowana na konkurs Young Creatives)

Autor:
Karolina Jamiołkowska, Anna Jadwiga Sikora (Alert Media Communications)

Jak się o nas dowiedzą?
Mieszkańcy - pocztówki w ciągach komunikacyjnych
Dziennikarze + blogerzy - Kreatywne  zaproszenie do gry. (2etapy: teaser – pocztówka + interaktywne zaproszenie z limitowanym dostępem)
Ośrodki akademickie - Virale z info o stypendium na culture.pl, FB
KOL, parlamentarzyści, środowiska artstyczne - Kreatywne zaproszenie na wydarzenia, opis programu stypendialnego, wystawa

Interaktywna gra miejska
- 2 grupy uczestników: Studenci – program stypendialny
- 5-osobowe teamy
- Rywalizacja na poziomie międzymiastowym i międzynarodowym
Stypednium: tydzień wymiany kulturowej w Polsce
- Dziennikarze + blogerzy + ?
- rozgryź Miłosza! Rebus literacko-matematyczny
- złap trop do Polaków! Instalacja multimedialna w ciągu komunikacyjnym + odnalezienie posłańca
- zaraź muzyką Szymanowskiego! “Oaza” w plenerze + angażowanie społeczności
- zaprojektuj fantastyczną ekoprzestrzeń! Recyklingowy robot + prezentacja w przestrzeni miasta5. Kolekcjonuj idee! Połącz!

Przewodnik do Polaków
- Instalacje multimedialne w ciągach komunikacyjnych
- Mix dokumentów i wydarzeń – power! passion! freedom! Poles - odesłanie do www – rozkład jazdy
- Niebalna, zaskakująca, nowa! forma w znanej przestrzeni
- Teaserowanie “zjawiska”
- Call to action – podejdź, zobacz, dotknij, poczuj, dowiedź się i zainspiruj...
- Konkursy radiowe/prasowe – pstryknij – wyślij – zgarnij bilet na polskie wydarzenia

Czesław Miłosz
- Poezja na ulicach – chodniki, komunikacja miejska
- Cykl pocztówek z frazami z Miłosza – “chcę się tym podzielić/wysłać/dać komuś”
- FB – mechanizm viralowego rozprzestrzeniania się pocztówek
- Audiobook – na pokładach samolotów, 2 wersje językowe + informator o projekcie
- Konkursy radiowe/prasowe

Planeta Lem
- Robotyczne postacie w zaskakujących miejscach miast
- Konkurs - znajdź robotoida, pstryknij zdjęcie, pokaż znajomym – do wygrania bilety
- WOMM - Inspirowanie do robotycznego flash moba
- Wykorzystanie robotów z Gry Miejskiej

Karol Szymanowski
- “Oazy Szymanowskiego” – plenerowe miejsca
- Konkurs na wizualizację utworów - opowiedź mi co słyszysz...
- Projekcje prac konkursowych w przestrzeni miejskiej

Harmonogram
czerwiec - Teaserowanie: zaproszenia do gry, przestrzeń miejska, virale
lipiec - 1.Zgłoszenia do GRY, 2. Start www, 3. Start FB
sierpień/grudzień - interaktywna gra miejska, działania na culture.pl, działania na fb
grudzień - wystawa, stypendium

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin