Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Kampania „#BrukselaToNieKurort” namawia do świadomego głosowania w wyborach do Parlamentu Europejskiego. na początku maja 2024 roku rozpoczęła się kampania „#brukselatoniekurort”, której organizatorem jest fundacja szkoła liderów im. zbigniewa pełczyńskiego. akcja ma zachęcić polaków do świadomego głosowania w wyborach do parlamentu europejskiego. jest skierowana do osób, które – pomimo starań – nie do końca orientują się w zawiłościach geopolityki lub zasad funkcjonowania unii europejskiej. celem projektu jest podkreślenie, że bruksela powinna być miejscem, gdzie kompetentne osoby decydują o losach polski i europy. jego założeniem jest również zwrócenie uwagi na wyzwania i zagrożenia, z którymi obecnie muszą mierzyć się ue oraz kraje członkowskie. mowa m.in. o zmianach klimatu, cyberzagrożeniach czy agresywnej rosji. „mówimy o kompetencjach, które powinny posiadać osoby reprezentujące nas w europarlamencie. i przede wszystkim: podkreślamy, że zdecydowanie nie warto pozostawić kwestii wyboru innym! zachęcamy wszystkie organizacje i osoby, którym bliskie jest świadome głosowanie, do włączenia się w naszą kampanię, by frekwencja 9 czerwca pozytywnie nas zaskoczyła” – mówi magdalena tchórznicka z fundacji szkoła liderów. źródło: youtube.com/@brukselatoniekurort. w ramach akcji powstają treści edukacyjne na temat tego, że „bruksela to nie kurort”. do współpracy zaproszono twórców internetowych takich jak katarzyna gandor, miłosz wiatrowski-bujacz czy paulina górska. w kampanię włączają się również organizacje pozarządowe i społeczne. z treściami dotyczącymi inicjatywy będzie można zapoznać się zarówno na stronie kampanii, jak i w mediach społecznościowych oraz tradycyjnych. za działania pr-owe i edukacyjne odpowiada profeina, natomiast za realizację spotu oraz działania brandingowe i reklamowe – olmeka creation house. (an).
Na początku maja 2024 roku rozpoczęła się kampania „#BrukselaToNieKurort”, której organizatorem jest Fundacja Szkoła Liderów im. Zbigniewa Pełczyńskiego.
Akcja ma zachęcić Polaków do świadomego głosowania w wyborach do Parlamentu Europejskiego. Jest skierowana do osób, które – pomimo starań – nie do końca orientują się w zawiłościach geopolityki lub zasad funkcjonowania Unii Europejskiej.
Celem projektu jest podkreślenie, że Bruksela powinna być miejscem, gdzie kompetentne osoby decydują o losach Polski i Europy. Jego założeniem jest również zwrócenie uwagi na wyzwania i zagrożenia, z którymi obecnie muszą mierzyć się UE oraz kraje członkowskie. Mowa m.in. o zmianach klimatu, cyberzagrożeniach czy agresywnej Rosji.
„Mówimy o kompetencjach, które powinny posiadać osoby reprezentujące nas w europarlamencie. I przede wszystkim: podkreślamy, że zdecydowanie nie warto pozostawić kwestii wyboru innym! Zachęcamy wszystkie organizacje i osoby, którym bliskie jest świadome głosowanie, do włączenia się w naszą kampanię, by frekwencja 9 czerwca pozytywnie nas zaskoczyła” – mówi Magdalena Tchórznicka z Fundacji Szkoła Liderów.
Źródło: youtube.com/@BrukselaToNieKurort
W ramach akcji powstają treści edukacyjne na temat tego, że „Bruksela to nie kurort”. Do współpracy zaproszono twórców internetowych takich jak Katarzyna Gandor, Miłosz Wiatrowski-Bujacz czy Paulina Górska. W kampanię włączają się również organizacje pozarządowe i społeczne.
Z treściami dotyczącymi inicjatywy będzie można zapoznać się zarówno na stronie kampanii, jak i w mediach społecznościowych oraz tradycyjnych.
Za działania PR-owe i edukacyjne odpowiada Profeina, natomiast za realizację spotu oraz działania brandingowe i reklamowe – Olmeka Creation House. (an)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Kampania „#BrukselaToNieKurort” namawia do świadomego głosowania w wyborach do Parlamentu Europejskiego. na początku maja 2024 roku rozpoczęła się kampania „#brukselatoniekurort”, której organizatorem jest fundacja szkoła liderów im. zbigniewa pełczyńskiego. akcja ma zachęcić polaków do świadomego głosowania w wyborach do parlamentu europejskiego. jest skierowana do osób, które – pomimo starań – nie do końca orientują się w zawiłościach geopolityki lub zasad funkcjonowania unii europejskiej. celem projektu jest podkreślenie, że bruksela powinna być miejscem, gdzie kompetentne osoby decydują o losach polski i europy. jego założeniem jest również zwrócenie uwagi na wyzwania i zagrożenia, z którymi obecnie muszą mierzyć się ue oraz kraje członkowskie. mowa m.in. o zmianach klimatu, cyberzagrożeniach czy agresywnej rosji. „mówimy o kompetencjach, które powinny posiadać osoby reprezentujące nas w europarlamencie. i przede wszystkim: podkreślamy, że zdecydowanie nie warto pozostawić kwestii wyboru innym! zachęcamy wszystkie organizacje i osoby, którym bliskie jest świadome głosowanie, do włączenia się w naszą kampanię, by frekwencja 9 czerwca pozytywnie nas zaskoczyła” – mówi magdalena tchórznicka z fundacji szkoła liderów. źródło: youtube.com/@brukselatoniekurort. w ramach akcji powstają treści edukacyjne na temat tego, że „bruksela to nie kurort”. do współpracy zaproszono twórców internetowych takich jak katarzyna gandor, miłosz wiatrowski-bujacz czy paulina górska. w kampanię włączają się również organizacje pozarządowe i społeczne. z treściami dotyczącymi inicjatywy będzie można zapoznać się zarówno na stronie kampanii, jak i w mediach społecznościowych oraz tradycyjnych. za działania pr-owe i edukacyjne odpowiada profeina, natomiast za realizację spotu oraz działania brandingowe i reklamowe – olmeka creation house. (an).