Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
H&M chce dbać o środowisko i daje milion euro za pomysł na recykling. sieć odzieżowa h&m rozwija działania w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu. oferuje milion euro nagrody za nowe, skuteczne pomysły na recykling ubrań – podaje prdaily.com. h&m, podobnie jak wiele innych sieci odzieżowych, jest w trudnej sytuacji, bo musi pogodzić potrzebę sprzedaży ubrań, by zaspokoić zyski, z potrzebą dbania o środowisko. zamierza więc walczyć z marnotrawstwem i szuka pomysłów, jak rozwiązać kwestię wyrzucania nieużywanej odzieży. jak czytamy, prezes spółki, karl-johan persson jest zdania, że dziś żadna firma odzieżowa nie może funkcjonować tak, jak kiedyś. stąd też pomysł, by ogłosić konkurs na najbardziej innowacyjne technologie recyklingu odzieży. (mb).
Sieć odzieżowa H&M rozwija działania w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu. Oferuje milion euro nagrody za nowe, skuteczne pomysły na recykling ubrań – podaje PRDaily.com.
H&M, podobnie jak wiele innych sieci odzieżowych, jest w trudnej sytuacji, bo musi pogodzić potrzebę sprzedaży ubrań, by zaspokoić zyski, z potrzebą dbania o środowisko. Zamierza więc walczyć z marnotrawstwem i szuka pomysłów, jak rozwiązać kwestię wyrzucania nieużywanej odzieży. Jak czytamy, prezes spółki, Karl-Johan Persson jest zdania, że dziś żadna firma odzieżowa nie może funkcjonować tak, jak kiedyś. Stąd też pomysł, by ogłosić konkurs na najbardziej innowacyjne technologie recyklingu odzieży. (mb)