Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Nowe logo Google przypomina znak Heinekena? tak przynajmniej uważają użytkownicy twittera, którzy zauważają to podobieństwo w kolorystyce i literce „e”. google przyznał, że znak piwnego koncernu był dla niego inspiracją – czytamy w adweek.com. zaprezentowana przez internetowego giganta identyfikacja wizualna budzi mieszane uczucia w sieci. internauci zauważają bowiem wyraźne nawiązanie do logo heinekena. google na te uwagi odpowiedział, że „inspirował się marką”. co na to heineken? firma odniosła się do sprawy z humorem i przyznała, że i google ją inspiruje. pozytywnie znak oceniają natomiast specjaliści ds. brandingu. zdaniem allena adamsona, prezesa marki landor associates, zmiana to dobry ruch ze strony google. „jest mniej korporacyjne, a postawienie na więcej kolorów sprawia wrażenie przyjaźniejszego”. tę opinię podzielają i inni eksperci zapytani przez adweek.com. dodają także, że nowa propozycja bardziej współgra z przekazem marki. (mw).
Tak przynajmniej uważają użytkownicy Twittera, którzy zauważają to podobieństwo w kolorystyce i literce „e”. Google przyznał, że znak piwnego koncernu był dla niego inspiracją – czytamy w adweek.com.
Zaprezentowana przez internetowego giganta identyfikacja wizualna budzi mieszane uczucia w sieci. Internauci zauważają bowiem wyraźne nawiązanie do logo Heinekena. Google na te uwagi odpowiedział , że „inspirował się marką”. Co na to Heineken? Firma odniosła się do sprawy z humorem i przyznała, że i Google ją inspiruje.
Pozytywnie znak oceniają natomiast specjaliści ds. brandingu. Zdaniem Allena Adamsona, prezesa marki Landor Associates, zmiana to dobry ruch ze strony Google. „Jest mniej korporacyjne, a postawienie na więcej kolorów sprawia wrażenie przyjaźniejszego”. Tę opinię podzielają i inni eksperci zapytani przez adweek.com. Dodają także, że nowa propozycja bardziej współgra z przekazem marki. (mw)