Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Mikroinfluencerzy: Instagram numerem jeden. zagraniczna platforma do współpracy z mikroinfluencerami, hashoff, opublikowała raport na temat platform, które wykorzystują internetowe osobistości. 300 popularnych w internecie osób zapytano o ich narzędzia pracy – relacjonuje adweek.com. większość influencerów mocno wykorzystuje media społecznościowe – wynika z raportu hashoff. 56 proc. spędza tam co najmniej cztery godziny dziennie, 20 – aż siedem. samo tworzenie postów (od wymyślenia do opublikowania) w social mediach zajmuje influencerom jednak nieco mniej czasu. łącznie nieco ponad 50 proc. respondentów stwierdziło, że robią to przez 10–30 min (26,2 proc.) lub 30–60 min (25,9 proc.). screen: adweek.com. niemal wszyscy ankietowani odpowiedzieli, że dla nich platformą numer jeden jest instagram (79,7 proc.) – czytamy na adweek.com. źródło wskazuje, ten serwis, wespół z facebookiem (9,8 proc.), wygląda na centrum komunikacyjne influencerów. to za jego pośrednictwem komunikują się ze społecznością i realizują kampanie dla marek. screen: adweek.com. jak czytamy na adweek.com, niektórzy respondenci opisywali też plany ograniczenia swojej zależności od instagrama i facebooka. biorąc pod uwagę rosnące znaczenie przekazu wideo w mediach społecznościowych, część influencerów chciałaby w przyszłości bardziej skupić się na youtubie i to z niego uczynić swoją platformę numer jeden. (mp).
Zagraniczna platforma do współpracy z mikroinfluencerami, Hashoff, opublikowała raport na temat platform, które wykorzystują internetowe osobistości. 300 popularnych w internecie osób zapytano o ich narzędzia pracy – relacjonuje adweek.com.
Większość influencerów mocno wykorzystuje media społecznościowe – wynika z raportu Hashoff. 56 proc. spędza tam co najmniej cztery godziny dziennie, 20 – aż siedem. Samo tworzenie postów (od wymyślenia do opublikowania) w social mediach zajmuje influencerom jednak nieco mniej czasu. Łącznie nieco ponad 50 proc. respondentów stwierdziło, że robią to przez 10–30 min (26,2 proc.) lub 30–60 min (25,9 proc.).

Screen: adweek.com
Niemal wszyscy ankietowani odpowiedzieli, że dla nich platformą numer jeden jest Instagram (79,7 proc.) – czytamy na adweek.com. Źródło wskazuje, ten serwis, wespół z Facebookiem (9,8 proc.), wygląda na centrum komunikacyjne influencerów. To za jego pośrednictwem komunikują się ze społecznością i realizują kampanie dla marek.

Screen: adweek.com
Jak czytamy na adweek.com, niektórzy respondenci opisywali też plany ograniczenia swojej zależności od Instagrama i Facebooka. Biorąc pod uwagę rosnące znaczenie przekazu wideo w mediach społecznościowych, część influencerów chciałaby w przyszłości bardziej skupić się na YouTubie i to z niego uczynić swoją platformę numer jeden. (mp)