W kwietniu 2017 roku stałą współpracę z agencją rozpoczęli Arkadiusz Gołka i Joanna Kubica, którzy objęli stanowiska PR Account Managerów.
Arkadiusz Gołka odpowiada za współpracę z marką Kross. Zajmuje się kompleksową obsługą PR-ową firmy, w tym m.in. planowaniem strategii promocji marki czy działaniami media relations. Do jego obowiązków należy również promowanie drużyny kolarstwa górskiego Kross Racing Team, w skład której wchodzą Maja Włoszczowska, Jolanda Neff, Bartłomiej Wawak i Fabian Giger.
Poprzednio pracował w agencji marketingowej LemOnHills, a wcześniej jako copywriter i dziennikarz prasowy, internetowy oraz radiowy i był związany m.in. z Gazetą Wrocławską i grupą portali NaszeMiasto.pl.
Joanna Kubica odpowiada natomiast za kompleksową obsługę PR-ową wybranych klientów agencji, w tym marki rowerów miejskich Le Grand, która jest własnością firmy Kross. Do jej obowiązków należą m.in. planowanie strategii promocji marki, kontakt z dziennikarzami oraz influencerami, tworzenie i wysyłka materiałów prasowych, prowadzenie kampanii marki w blogosferze.
Kubica pracowała poprzednio przez dwa lata jako PR Senior Account Executive, a wcześniej kilka lat jako redaktor oraz copywriter w branży ubezpieczeniowej, m.in. w portalach Ubezpieczeniaonline.pl oraz Ipolisa.pl.
Gamma PR korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (pk)