poniedziałek, 14 października, 2024
Strona głównaAktualności„Outside the box”, czyli jak pobudzić umysł do kreatywności

„Outside the box”, czyli jak pobudzić umysł do kreatywności

Jak uwolnić mózg od sztampowego myślenia i skierować go na całkiem inne tory? W jaki sposób zmotywować grupę do twórczej i nieszablonowej pracy nad problemem? Czy trudno jest wyzwolić w ludziach potencjał kreatywności? Na te i inne pytania odpowiada dr Aneta Chybicka w książce „Outside the box”. To poradnik napisany przez praktyka i skierowany do praktyków.

Książka jest źródłem wiedzy teoretycznej, ale zawiera też praktyczne wskazówki dotyczące stosowania technik twórczego myślenia w pracy indywidualnej i grupowej. Prezentuje studia przypadków opisujących realne sytuacje biznesowe. Pokazuje, jak pobudzać do zmian oraz jak je kreować i wdrażać. Lektura poradnika ma przygotowywać do poprowadzenia pracy twórczej z innymi.

„Outside the box” przedstawia m.in. reguły kreatywnego myślenia, narzędzia do ich wdrażania w zespole, metody rozwijania kreatywności, gotowe scenariusze do wykorzystania w pracy, techniki oceniania pomysłów czy zasady komunikacji pobudzającej innowacyjność.

Książka ukazała się nakładem Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego. Można kupić ją m.in. na stronie wydawcy.

dr Aneta Chybicka – psycholog i coach biznesu, właścicielka firmy szkoleniowo-doradczej Instytut Miasta. Zajmuje się tematyką innowacyjności w biznesie. Wdraża systemowe rozwiązania stymulujące innowacyjność i rozwój w organizacjach. Moderuje zespoły opracowujące nowe produkty, procesy czy usługi. Jest autorką metody stymulującej indywidualną innowacyjność, którą opisała w książkach „Otwarty umysł tworzy” i „Psychologia twórczości grupowej”. Prowadzi szkolenia, konsulting i coaching dla przedstawicieli różnych branż. Pracuje dla największych firm polskich i korporacji międzynarodowych. Jest autorką i redaktorką wielu książek naukowych i popularnonaukowych oraz artykułów publikowanych w czasopismach naukowych i w prasie branżowej.

PRoto.pl jest patronem medialnym publikacji.


ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj