Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Łukasz Smolarek. obecne stanowisko: dyrektor zarządzający. założyciel i dyrektor zarządzający white leaf. jest ekspertem i praktykiem z bogatym doświadczeniem w zarządzaniu i budowaniu kompleksowych strategii csr, pr oraz komunikacji. zarządzał strategicznymi projektami w branżach: media, finanse, telekomunikacja, farmacja, weterynaria, sport, sektor publiczny i pozarządowy. jest absolwentem uniwersytetu im. adama mickiewicza w poznaniu na kierunku gospodarka przestrzenna. ukończył również studia podyplomowe public relations w wyższej szkole nauk humanistycznych i dziennikarstwa w poznaniu. absolwent akademii manager:ów csr. obecnie w trakcie studiów doktoranckich na uniwersytecie ekonomicznym we wrocławiu (specjalizacja społeczna odpowiedzialność). od ponad 8 lat zajmuje się zarządzaniem strategicznym. był odpowiedzialny za zespół tworzący nową strategię csr na lata 2014-2016 dla provident polska s.a. kierował pracami dedykowanej grupy roboczej ds. csr, która przygotowała pierwszy w historii provident polska s.a. i pierwszy w sektorze pozabankowym raport społeczny przygotowany w oparciu o najnowsze wytyczne global reporting initiative (gri 4.0). był współzałożycielem i redaktorem prowadzącym as biznesu – pierwszego w wielkopolsce tytułu poświęconego csr. był redaktorem naczelnym branżowego czasopisma dla branży reklamowej na rynkach europy środkowo-wschodniej oraz redaktorem naczelnym dwóch ogólnopolskich miesięczników biznesowych. posiada bogate doświadczenie we współpracy z jednostkami samorządowymi. jest autorem licznych opracowań ekofizjograficznych i raportów oddziaływania różnorodnych inwestycji na środowisko przyrodnicze.

Obecne stanowisko:
Dyrektor Zarządzający
Założyciel i dyrektor zarządzający White leaf. Jest ekspertem i praktykiem z bogatym doświadczeniem w zarządzaniu i budowaniu kompleksowych strategii CSR, PR oraz komunikacji. Zarządzał strategicznymi projektami w branżach: media, finanse, telekomunikacja, farmacja, weterynaria, sport, sektor publiczny i pozarządowy.
Jest absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Gospodarka Przestrzenna. Ukończył również studia podyplomowe Public Relations w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu. Absolwent Akademii
Manager:ów CSR. Obecnie w trakcie studiów doktoranckich na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu (specjalizacja Społeczna Odpowiedzialność).
Od ponad 8 lat zajmuje się zarządzaniem strategicznym. Był odpowiedzialny za zespół tworzący nową strategię CSR na lata 2014-2016 dla Provident Polska S.A. Kierował pracami dedykowanej grupy roboczej ds. CSR, która przygotowała pierwszy w historii Provident Polska S.A. i pierwszy w sektorze pozabankowym raport społeczny przygotowany w oparciu o najnowsze wytyczne Global Reporting Initiative (GRI 4.0). Był współzałożycielem i redaktorem prowadzącym AS BIZNESU – pierwszego w Wielkopolsce tytułu poświęconego CSR. Był redaktorem naczelnym branżowego czasopisma dla branży reklamowej na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej oraz redaktorem naczelnym dwóch ogólnopolskich miesięczników biznesowych. Posiada bogate doświadczenie we współpracy z jednostkami samorządowymi. Jest autorem licznych opracowań ekofizjograficznych i raportów oddziaływania różnorodnych inwestycji na środowisko przyrodnicze.