Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
„Opowieści z krypto”. Szczęsny, Chabior i Szyc reklamują kryptowaluty razem z Zondacrypto. 27 sierpnia 2024 roku zondacrypto, wywodząca się z polski giełda kryptowalut, poinformowała o swojej najnowszej kampanii „opowieści z krypto”, którą zrealizowała m.in. przy udziale polskich aktorów. nowy projekt to kolejna inicjatywa promująca edukację na temat kryptowalut w wykonaniu marki. w reklamie promującej najnowszą kampanię 360 wystąpili janusz chabior i borys szyc, gwiazdy polskiej sceny filmowej, oraz wojciech szczęsny, reprezentant polski w piłce nożnej, który jest ambasadorem zondacrypto. spot reklamowy „opowieści z krypto”, który pojawi się na ogólnopolskich antenach największych telewizji, ma w humorystyczny sposób przełamywać stereotypy na temat kryptowalut. „zrywamy z przestarzałymi mitami i niestworzonymi historiami, bazującymi na stereotypach narosłych wokół inwestowania w kryptowaluty. janusz chabior, borys szyc i wojciech szczęsny pozwalają nam zwrócić uwagę milionów polaków na edukację jako klucz do świadomego i bezpiecznego inwestowania” – przekazał przemysław kral, ceo zondacrypto. w ramach kampanii powstał szereg materiałów, w tym spot telewizyjny, krótsze formy digitalowe oraz kreacje przeznaczone na nośniki ooh. spot, w dłuższej wersji, dostępny jest również na kanale zondacrypto na youtubie. za koncepcję kreatywną, strategię działań i realizację kampanii odpowiada agencja przestrzeń. spoty reklamowe zostały wyprodukowane przez dom produkcyjny graffiti films. (kn). zdjęcie główne: youtube.com/zondacryptopolska.
27 sierpnia 2024 roku Zondacrypto, wywodząca się z Polski giełda kryptowalut, poinformowała o swojej najnowszej kampanii „Opowieści z krypto”, którą zrealizowała m.in. przy udziale polskich aktorów. Nowy projekt to kolejna inicjatywa promująca edukację na temat kryptowalut w wykonaniu marki.
W reklamie promującej najnowszą kampanię 360 wystąpili Janusz Chabior i Borys Szyc, gwiazdy polskiej sceny filmowej, oraz Wojciech Szczęsny, reprezentant Polski w piłce nożnej, który jest ambasadorem Zondacrypto.
Spot reklamowy „Opowieści z krypto”, który pojawi się na ogólnopolskich antenach największych telewizji, ma w humorystyczny sposób przełamywać stereotypy na temat kryptowalut.
„Zrywamy z przestarzałymi mitami i niestworzonymi historiami, bazującymi na stereotypach narosłych wokół inwestowania w kryptowaluty. Janusz Chabior, Borys Szyc i Wojciech Szczęsny pozwalają nam zwrócić uwagę milionów Polaków na edukację jako klucz do świadomego i bezpiecznego inwestowania” – przekazał Przemysław Kral, CEO Zondacrypto.
W ramach kampanii powstał szereg materiałów, w tym spot telewizyjny, krótsze formy digitalowe oraz kreacje przeznaczone na nośniki OOH.
Spot, w dłuższej wersji, dostępny jest również na kanale Zondacrypto na YouTubie.
Za koncepcję kreatywną, strategię działań i realizację kampanii odpowiada agencja Przestrzeń. Spoty reklamowe zostały wyprodukowane przez dom produkcyjny Graffiti Films. (kn)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
„Opowieści z krypto”. Szczęsny, Chabior i Szyc reklamują kryptowaluty razem z Zondacrypto. 27 sierpnia 2024 roku zondacrypto, wywodząca się z polski giełda kryptowalut, poinformowała o swojej najnowszej kampanii „opowieści z krypto”, którą zrealizowała m.in. przy udziale polskich aktorów. nowy projekt to kolejna inicjatywa promująca edukację na temat kryptowalut w wykonaniu marki. w reklamie promującej najnowszą kampanię 360 wystąpili janusz chabior i borys szyc, gwiazdy polskiej sceny filmowej, oraz wojciech szczęsny, reprezentant polski w piłce nożnej, który jest ambasadorem zondacrypto. spot reklamowy „opowieści z krypto”, który pojawi się na ogólnopolskich antenach największych telewizji, ma w humorystyczny sposób przełamywać stereotypy na temat kryptowalut. „zrywamy z przestarzałymi mitami i niestworzonymi historiami, bazującymi na stereotypach narosłych wokół inwestowania w kryptowaluty. janusz chabior, borys szyc i wojciech szczęsny pozwalają nam zwrócić uwagę milionów polaków na edukację jako klucz do świadomego i bezpiecznego inwestowania” – przekazał przemysław kral, ceo zondacrypto. w ramach kampanii powstał szereg materiałów, w tym spot telewizyjny, krótsze formy digitalowe oraz kreacje przeznaczone na nośniki ooh. spot, w dłuższej wersji, dostępny jest również na kanale zondacrypto na youtubie. za koncepcję kreatywną, strategię działań i realizację kampanii odpowiada agencja przestrzeń. spoty reklamowe zostały wyprodukowane przez dom produkcyjny graffiti films. (kn). zdjęcie główne: youtube.com/zondacryptopolska.
gardzę każdym umoczonym w te przestępcze krypto