Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ambasadorzy marek: Zlatan Ibrahimović dla XTB. ambasadorem międzynarodowego dostawcy produktów tradingowych i inwestycyjnych xtb został szwedzki piłkarz – zlatan ibrahimović. polska firma oferująca platformę inwestycyjną online, a także aplikację mobilną startuje właśnie z najnowszą kampanią marketingową. współpraca oficjalnie rozpoczęła się 22 września 2024 roku spotem z udziałem sportowca, który został wyemitowany podczas charytatywnego bloku reklamowego w tvp1 na rzecz powodzian. spot dostępny jest również na kanale xtb na youtubie. firma podkreśla, że jej działania marketingowe od lat łączą świat sportu i inwestycji, dlatego do tegorocznej kampanii zaproszono byłego piłkarza: „zlatan ibrahimović to nie tylko ikona piłki nożnej, ale także postać doskonale odnajdująca się w mediach społecznościowych oraz w biznesie. to właśnie dlatego szwedzki sportowiec został wybrany na globalnego ambasadora xtb, który ma pokazać pełnię możliwości polskiej platformy inwestycyjnej” – przekazała firma w komunikacie prasowym. współpraca obejmie zarówno działania digitalowe, jak i offline, w tym reklamy ooh i spoty reklamowe w telewizji. były piłkarz, a obecnie działacz sportowy i przedsiębiorca, będzie promował platformę inwestycyjną oraz aplikację mobilną w 14 krajach. kampania telewizyjna z jego udziałem będzie prowadzona w polsce, czechach, słowacji, rumunii oraz w portugalii. umowa ze zlatanem ibrahimoviciem została podpisana na dwa lata. w związku z tym, że xtb świętuje 20-lecie działalności, oprócz międzynarodowej kampanii firma zdecydowała się również na odświeżenie swojej identyfikacji wizualnej. (kn).
Ambasadorem międzynarodowego dostawcy produktów tradingowych i inwestycyjnych XTB został szwedzki piłkarz – Zlatan Ibrahimović. Polska firma oferująca platformę inwestycyjną online, a także aplikację mobilną startuje właśnie z najnowszą kampanią marketingową.
Współpraca oficjalnie rozpoczęła się 22 września 2024 roku spotem z udziałem sportowca, który został wyemitowany podczas charytatywnego bloku reklamowego w TVP1 na rzecz powodzian.
Spot dostępny jest również na kanale XTB na YouTubie.
Firma podkreśla, że jej działania marketingowe od lat łączą świat sportu i inwestycji, dlatego do tegorocznej kampanii zaproszono byłego piłkarza: „Zlatan Ibrahimović to nie tylko ikona piłki nożnej, ale także postać doskonale odnajdująca się w mediach społecznościowych oraz w biznesie. To właśnie dlatego szwedzki sportowiec został wybrany na globalnego ambasadora XTB, który ma pokazać pełnię możliwości polskiej platformy inwestycyjnej” – przekazała firma w komunikacie prasowym.
Współpraca obejmie zarówno działania digitalowe, jak i offline, w tym reklamy OOH i spoty reklamowe w telewizji.
Były piłkarz, a obecnie działacz sportowy i przedsiębiorca, będzie promował platformę inwestycyjną oraz aplikację mobilną w 14 krajach.
Kampania telewizyjna z jego udziałem będzie prowadzona w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii oraz w Portugalii.
Umowa ze Zlatanem Ibrahimoviciem została podpisana na dwa lata.
W związku z tym, że XTB świętuje 20-lecie działalności, oprócz międzynarodowej kampanii firma zdecydowała się również na odświeżenie swojej identyfikacji wizualnej.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ambasadorzy marek: Zlatan Ibrahimović dla XTB. ambasadorem międzynarodowego dostawcy produktów tradingowych i inwestycyjnych xtb został szwedzki piłkarz – zlatan ibrahimović. polska firma oferująca platformę inwestycyjną online, a także aplikację mobilną startuje właśnie z najnowszą kampanią marketingową. współpraca oficjalnie rozpoczęła się 22 września 2024 roku spotem z udziałem sportowca, który został wyemitowany podczas charytatywnego bloku reklamowego w tvp1 na rzecz powodzian. spot dostępny jest również na kanale xtb na youtubie. firma podkreśla, że jej działania marketingowe od lat łączą świat sportu i inwestycji, dlatego do tegorocznej kampanii zaproszono byłego piłkarza: „zlatan ibrahimović to nie tylko ikona piłki nożnej, ale także postać doskonale odnajdująca się w mediach społecznościowych oraz w biznesie. to właśnie dlatego szwedzki sportowiec został wybrany na globalnego ambasadora xtb, który ma pokazać pełnię możliwości polskiej platformy inwestycyjnej” – przekazała firma w komunikacie prasowym. współpraca obejmie zarówno działania digitalowe, jak i offline, w tym reklamy ooh i spoty reklamowe w telewizji. były piłkarz, a obecnie działacz sportowy i przedsiębiorca, będzie promował platformę inwestycyjną oraz aplikację mobilną w 14 krajach. kampania telewizyjna z jego udziałem będzie prowadzona w polsce, czechach, słowacji, rumunii oraz w portugalii. umowa ze zlatanem ibrahimoviciem została podpisana na dwa lata. w związku z tym, że xtb świętuje 20-lecie działalności, oprócz międzynarodowej kampanii firma zdecydowała się również na odświeżenie swojej identyfikacji wizualnej. (kn).