Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Kobiety tuż po porodzie jedzą burgery. Reklama Burger Kinga w Wielkiej Brytanii. burger king w wielkiej brytanii wystartował z najnowszą kampanią reklamową „bundels of joy”. na serii plakatów przedstawione są kobiety, które tuż po porodzie jedzą fast foody z oferty marki – poinformowało o nietypowej reklamie thedrum.com. jak czytamy, burger king swoją nową kampanią reklamową „bundels of joy” chce pokazać celebrację momentu tuż po urodzeniu dziecka, kiedy matka po intensywnym wysiłku i trudach w końcu może coś zjeść. w reklamach widzimy młode mamy na szpitalnych łóżkach, które trzymają swoje dzieci i… hamburgery. każdy z plakatów opatrzony jest też dopiskiem z godziną przyjścia na świat dziecka oraz logo burger kinga. jak informuje źródło, kampania zainspirowana jest ankietą przeprowadzoną przez mumsnet na zlecenie burger king uk. badanie, w którym wzięło udział ponad dwa tysiące mam, pokazało, jak wyjątkowy jest pierwszy posiłek po porodzie. aż 39 proc. respondentek wskazywało, że to, co zjadły zaraz po porodzie, było jednym z najbardziej niesamowitych posiłków w ich życiu. reklamy ooh pojawiły się w przestrzeni miejskiej w wielkiej brytanii, m.in. na przystankach autobusowych. kampania przygotowana przez bbh london rozpoczęła się 26 września 2024 roku. jak donosi źródło, nie jest to data przypadkowa – 26 września jest bowiem uznawany za dzień, w którym rodzi się najwięcej dzieci w wielkiej brytanii. (kn). żródło: thedrum.com, ad of the day: mothers eat burgers in up-close and personal burger king posters, amy houston, 26.09.2024/ zdjęcie główne: youtube.com.
Burger King w Wielkiej Brytanii wystartował z najnowszą kampanią reklamową „Bundels of Joy”. Na serii plakatów przedstawione są kobiety, które tuż po porodzie jedzą fast foody z oferty marki – poinformowało o nietypowej reklamie thedrum.com.
Jak czytamy, Burger King swoją nową kampanią reklamową „Bundels of Joy” chce pokazać celebrację momentu tuż po urodzeniu dziecka, kiedy matka po intensywnym wysiłku i trudach w końcu może coś zjeść. W reklamach widzimy młode mamy na szpitalnych łóżkach, które trzymają swoje dzieci i… hamburgery.
Każdy z plakatów opatrzony jest też dopiskiem z godziną przyjścia na świat dziecka oraz logo Burger Kinga.
Jak informuje źródło, kampania zainspirowana jest ankietą przeprowadzoną przez Mumsnet na zlecenie Burger King UK. Badanie, w którym wzięło udział ponad dwa tysiące mam, pokazało, jak wyjątkowy jest pierwszy posiłek po porodzie. Aż 39 proc. respondentek wskazywało, że to, co zjadły zaraz po porodzie, było jednym z najbardziej niesamowitych posiłków w ich życiu.
Reklamy OOH pojawiły się w przestrzeni miejskiej w Wielkiej Brytanii, m.in. na przystankach autobusowych.
Kampania przygotowana przez BBH London rozpoczęła się 26 września 2024 roku. Jak donosi źródło, nie jest to data przypadkowa – 26 września jest bowiem uznawany za dzień, w którym rodzi się najwięcej dzieci w Wielkiej Brytanii. (kn)
Żródło: thedrum.com, Ad of the Day: Mothers eat burgers in up-close and personal Burger King posters, Amy Houston, 26.09.2024/ Zdjęcie główne: youtube.com
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Kobiety tuż po porodzie jedzą burgery. Reklama Burger Kinga w Wielkiej Brytanii. burger king w wielkiej brytanii wystartował z najnowszą kampanią reklamową „bundels of joy”. na serii plakatów przedstawione są kobiety, które tuż po porodzie jedzą fast foody z oferty marki – poinformowało o nietypowej reklamie thedrum.com. jak czytamy, burger king swoją nową kampanią reklamową „bundels of joy” chce pokazać celebrację momentu tuż po urodzeniu dziecka, kiedy matka po intensywnym wysiłku i trudach w końcu może coś zjeść. w reklamach widzimy młode mamy na szpitalnych łóżkach, które trzymają swoje dzieci i… hamburgery. każdy z plakatów opatrzony jest też dopiskiem z godziną przyjścia na świat dziecka oraz logo burger kinga. jak informuje źródło, kampania zainspirowana jest ankietą przeprowadzoną przez mumsnet na zlecenie burger king uk. badanie, w którym wzięło udział ponad dwa tysiące mam, pokazało, jak wyjątkowy jest pierwszy posiłek po porodzie. aż 39 proc. respondentek wskazywało, że to, co zjadły zaraz po porodzie, było jednym z najbardziej niesamowitych posiłków w ich życiu. reklamy ooh pojawiły się w przestrzeni miejskiej w wielkiej brytanii, m.in. na przystankach autobusowych. kampania przygotowana przez bbh london rozpoczęła się 26 września 2024 roku. jak donosi źródło, nie jest to data przypadkowa – 26 września jest bowiem uznawany za dzień, w którym rodzi się najwięcej dzieci w wielkiej brytanii. (kn). żródło: thedrum.com, ad of the day: mothers eat burgers in up-close and personal burger king posters, amy houston, 26.09.2024/ zdjęcie główne: youtube.com.