Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
WebTalk wzmacnia zespół kreatywny. agencja webtalk poinformowała o wzmocnieniu działu kreacji. w lipcu 2024 roku do zespołu dołączył marcin mościcki, który objął rolę creative studio directora. jest to nowo utworzone stanowisko w firmie. w nowej roli mościcki kieruje zespołem studia kreatywnego oraz wspiera jego dalszy rozwój m.in. poprzez zaangażowanie w procesy rekrutacyjne. obecnie zespół liczy kilkanaście osób z działu creative & strategy. jak wyjaśnia webtalk, decyzja o poszerzeniu działu kreacji wynika przede wszystkim „ze stałego rozwoju agencji, a więc także zwiększenia liczby obsługiwanych projektów i działań new business”. marcin mościcki z branżą marketingową związany jest od ponad 15 lat. specjalizuje się w wizualnym kreowaniu oraz rozwijaniu marek. ma wieloletnie doświadczenie z zakresu skutecznego kierowania zespołami kreatywnymi, projektowania kampanii, wprowadzania produktów na rynek, projektowania interaktywnego i produktowego oraz rewitalizacji marek. ostatnie trzy lata pracował jako design director w cgtrader oraz brał udział w tworzeniu nowych subbrandów i produktów (modelry.ai i cgdream.ai). pierwsze kroki stawiał w k2, gdzie zaczął prowadzić zespół coachingowy. później zarządzał zespołami kreatywnymi m.in. w hypercrew, bees&honey czy keino. uczestniczył w realizacji projektów m.in. dla takich marek jak volvo, coca-cola, pko bp, deutsche bank, cuk, lipton, admarketplace, cgtrader, stokrotka, unicef, zdrofit czy santander. mościcki ukończył zarządzanie i marketing na politechnice warszawskiej. (kn).
Agencja WebTalk poinformowała o wzmocnieniu działu kreacji. W lipcu 2024 roku do zespołu dołączył Marcin Mościcki, który objął rolę Creative Studio Directora. Jest to nowo utworzone stanowisko w firmie.
W nowej roli Mościcki kieruje zespołem studia kreatywnego oraz wspiera jego dalszy rozwój m.in. poprzez zaangażowanie w procesy rekrutacyjne. Obecnie zespół liczy kilkanaście osób z działu Creative & Strategy.
Jak wyjaśnia WebTalk, decyzja o poszerzeniu działu kreacji wynika przede wszystkim „ze stałego rozwoju agencji, a więc także zwiększenia liczby obsługiwanych projektów i działań new business”.
Marcin Mościcki z branżą marketingową związany jest od ponad 15 lat. Specjalizuje się w wizualnym kreowaniu oraz rozwijaniu marek. Ma wieloletnie doświadczenie z zakresu skutecznego kierowania zespołami kreatywnymi, projektowania kampanii, wprowadzania produktów na rynek, projektowania interaktywnego i produktowego oraz rewitalizacji marek. Ostatnie trzy lata pracował jako Design Director w CGTrader oraz brał udział w tworzeniu nowych subbrandów i produktów (modelry.ai i cgdream.ai). Pierwsze kroki stawiał w K2, gdzie zaczął prowadzić zespół coachingowy. Później zarządzał zespołami kreatywnymi m.in. w hyperCREW, Bees&Honey czy KEINO. Uczestniczył w realizacji projektów m.in. dla takich marek jak Volvo, Coca-Cola, PKO BP, Deutsche Bank, CUK, LIPTON, adMarketplace, CGTrader, Stokrotka, UNICEF, Zdrofit czy Santander. Mościcki ukończył zarządzanie i marketing na Politechnice Warszawskiej. (kn)