Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Aktorki i influencerki zachęcają do samobadania piersi w kampanii „ME, MYSELF & TOUCH”. 15 października 2024 roku ruszyła kampania społeczna „me, myself & touch” dotycząca profilaktyki raka piersi. w inicjatywę zaangażowało się ponad 70 kobiet z różnych środowisk, w tym znane aktorki i infulencerki, które razem chcą zwiększać świadomość polek na temat samobadania piersi. projekt realizowany jest pro bono. motywem przewodnim inicjatywy jest hasło „me, myself & touch”, które przypomina, że dotyk rozumiany jako samobadanie powinien być częścią naszego selfcare’u i czasu spędzanego ze sobą. „profilaktyka raka piersi powinna zaczynać się w domu. w komfortowych warunkach i bez pośpiechu” – przekonują organizatorzy kampanii. pomysłodawczynią inicjatywy oraz reżyserką spotu, który stanowi główną oś kampanii, jest tala dolgowska – absolwentka szkoły wajdy. do udziału w spocie zaprosiła ona ponad 70 kobiet z różnych środowisk, wśród których znalazły się m.in. małgorzata kożuchowska, beata ścibakówna, gabriela muskała, justyna wasilewska, iga lis czy ola hamakło. udział w spocie wzięła również prezeska stowarzyszenia polskie amazonki ruch społeczny pars – elżbieta kozik. „samobadanie piersi powinno być nawykiem każdej kobiety. powinno być także najważniejszym zabiegiem upiększającym. dzięki temu każda z nas ma szansę zachować piersi, jeśli przyjdzie choroba. bardzo spodobał mi się pomysł me, myself & touch i połączenie samobadania piersi z plastycznością i pięknem tańca. swoim aktywnym udziałem w tej niestandardowej profilaktycznej inicjatywie chcę powiedzieć wszystkim kobietom, że dbanie o siebie jest ważne i piękne” – przekazała kozik. w ramach kampanii powstał spot, którego premiera miała miejsce 15 października 2024 roku przy okazji dnia zdrowia piersi. spot został opublikowany na instagramie, youtubie i tiktoku. głównym motywem kampanii są dotyk i taniec, które symbolizują czułość i świadomość własnego ciała. reżyserka spotu chce trafić z przekazem do kobiet w każdym wieku i tym samym zainicjować ważną dyskusję na temat samobadania piersi. „chciałabym, aby ten spot przypomniał każdej kobiecie, niezależnie od wieku, że w codziennej gonitwie często zapominamy, iż czasem potrzeba tylko chwili uważności, by zadbać o siebie. to dla mnie osobisty temat, ponieważ moja mama zmarła na raka piersi, a ja sama regularnie się badam. mam nadzieję, że ta kampania dotrze do jak największej liczby kobiet” – mówi talia. w ramach inicjatywy powstał także profil na instagramie @me_myself_touch, na którym publikowane są „przypomnienia” skierowane do kobiet w kwestii dbania o siebie i swoje zdrowie na co dzień. ponadto w promowaniu inicjatywy mają pomóc specjalne naklejki z kodem qr kierującym do wspomnianego profilu na instagramie, które zostaną umieszczone w ponad 50 warszawskich lokalach. „zostaną one umieszczone w dobrze widocznych miejscach, takich jak lustra czy witryny, aby przypominały o zatrzymaniu się na chwilę i uważnym spojrzeniu na siebie” – przekazują organizatorzy. każdy lokal, który chce wziąć udział w akcji, może skontaktować się z organizatorami przez instagramowy profil @me_myself_touch. patronat nad kampanią objęły fundacje rak’n’roll, polskie amazonki ruch społeczny pars, fundacja piękniejsze życie, fundacja onkologiczna rakiety, alivia onkofundacja oraz fundacja onkocafe-razem lepiej. za strategię i komunikację kampanii (m.in. działania pr oraz obecność w mediach społecznościowych) odpowiedzialna jest agencja albo albo. martyna wędzicka-obuchowicz zajęła się stroną wizualną kampanii. za produkcją spotu stoi moon films, a za postprodukcję odpowiada vein postproduction. (kn).
15 października 2024 roku ruszyła kampania społeczna „ME, MYSELF & TOUCH” dotycząca profilaktyki raka piersi. W inicjatywę zaangażowało się ponad 70 kobiet z różnych środowisk, w tym znane aktorki i infulencerki, które razem chcą zwiększać świadomość Polek na temat samobadania piersi. Projekt realizowany jest pro bono.
Motywem przewodnim inicjatywy jest hasło „ME, MYSELF & TOUCH”, które przypomina, że dotyk rozumiany jako samobadanie powinien być częścią naszego selfcare’u i czasu spędzanego ze sobą. „Profilaktyka raka piersi powinna zaczynać się w domu. W komfortowych warunkach i bez pośpiechu” – przekonują organizatorzy kampanii.
Pomysłodawczynią inicjatywy oraz reżyserką spotu, który stanowi główną oś kampanii, jest Tala Dolgowska – absolwentka Szkoły Wajdy. Do udziału w spocie zaprosiła ona ponad 70 kobiet z różnych środowisk, wśród których znalazły się m.in. Małgorzata Kożuchowska, Beata Ścibakówna, Gabriela Muskała, Justyna Wasilewska, Iga Lis czy Ola Hamakło. Udział w spocie wzięła również prezeska stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny PARS – Elżbieta Kozik.
„Samobadanie piersi powinno być nawykiem każdej kobiety. Powinno być także najważniejszym zabiegiem upiększającym. Dzięki temu każda z nas ma szansę zachować piersi, jeśli przyjdzie choroba. Bardzo spodobał mi się pomysł ME, MYSELF & TOUCH i połączenie samobadania piersi z plastycznością i pięknem tańca. Swoim aktywnym udziałem w tej niestandardowej profilaktycznej inicjatywie chcę powiedzieć wszystkim kobietom, że dbanie o siebie jest ważne i piękne” – przekazała Kozik.
W ramach kampanii powstał spot, którego premiera miała miejsce 15 października 2024 roku przy okazji Dnia Zdrowia Piersi.
Spot został opublikowany na Instagramie, YouTubie i TikToku.
Głównym motywem kampanii są dotyk i taniec, które symbolizują czułość i świadomość własnego ciała. Reżyserka spotu chce trafić z przekazem do kobiet w każdym wieku i tym samym zainicjować ważną dyskusję na temat samobadania piersi.
„Chciałabym, aby ten spot przypomniał każdej kobiecie, niezależnie od wieku, że w codziennej gonitwie często zapominamy, iż czasem potrzeba tylko chwili uważności, by zadbać o siebie. To dla mnie osobisty temat, ponieważ moja mama zmarła na raka piersi, a ja sama regularnie się badam. Mam nadzieję, że ta kampania dotrze do jak największej liczby kobiet” – mówi Talia.
W ramach inicjatywy powstał także profil na Instagramie @me_myself_touch, na którym publikowane są „przypomnienia” skierowane do kobiet w kwestii dbania o siebie i swoje zdrowie na co dzień.
Ponadto w promowaniu inicjatywy mają pomóc specjalne naklejki z kodem QR kierującym do wspomnianego profilu na Instagramie, które zostaną umieszczone w ponad 50 warszawskich lokalach. „Zostaną one umieszczone w dobrze widocznych miejscach, takich jak lustra czy witryny, aby przypominały o zatrzymaniu się na chwilę i uważnym spojrzeniu na siebie” – przekazują organizatorzy. Każdy lokal, który chce wziąć udział w akcji, może skontaktować się z organizatorami przez instagramowy profil @me_myself_touch.
Patronat nad kampanią objęły fundacje Rak’n’Roll, Polskie Amazonki Ruch Społeczny PARS, Fundacja Piękniejsze Życie, Fundacja Onkologiczna Rakiety, Alivia Onkofundacja oraz Fundacja OnkoCafe-Razem Lepiej.
Za strategię i komunikację kampanii (m.in. działania PR oraz obecność w mediach społecznościowych) odpowiedzialna jest agencja Albo albo. Martyna Wędzicka-Obuchowicz zajęła się stroną wizualną kampanii. Za produkcją spotu stoi Moon Films, a za postprodukcję odpowiada Vein Postproduction. (kn)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Aktorki i influencerki zachęcają do samobadania piersi w kampanii „ME, MYSELF & TOUCH”. 15 października 2024 roku ruszyła kampania społeczna „me, myself & touch” dotycząca profilaktyki raka piersi. w inicjatywę zaangażowało się ponad 70 kobiet z różnych środowisk, w tym znane aktorki i infulencerki, które razem chcą zwiększać świadomość polek na temat samobadania piersi. projekt realizowany jest pro bono. motywem przewodnim inicjatywy jest hasło „me, myself & touch”, które przypomina, że dotyk rozumiany jako samobadanie powinien być częścią naszego selfcare’u i czasu spędzanego ze sobą. „profilaktyka raka piersi powinna zaczynać się w domu. w komfortowych warunkach i bez pośpiechu” – przekonują organizatorzy kampanii. pomysłodawczynią inicjatywy oraz reżyserką spotu, który stanowi główną oś kampanii, jest tala dolgowska – absolwentka szkoły wajdy. do udziału w spocie zaprosiła ona ponad 70 kobiet z różnych środowisk, wśród których znalazły się m.in. małgorzata kożuchowska, beata ścibakówna, gabriela muskała, justyna wasilewska, iga lis czy ola hamakło. udział w spocie wzięła również prezeska stowarzyszenia polskie amazonki ruch społeczny pars – elżbieta kozik. „samobadanie piersi powinno być nawykiem każdej kobiety. powinno być także najważniejszym zabiegiem upiększającym. dzięki temu każda z nas ma szansę zachować piersi, jeśli przyjdzie choroba. bardzo spodobał mi się pomysł me, myself & touch i połączenie samobadania piersi z plastycznością i pięknem tańca. swoim aktywnym udziałem w tej niestandardowej profilaktycznej inicjatywie chcę powiedzieć wszystkim kobietom, że dbanie o siebie jest ważne i piękne” – przekazała kozik. w ramach kampanii powstał spot, którego premiera miała miejsce 15 października 2024 roku przy okazji dnia zdrowia piersi. spot został opublikowany na instagramie, youtubie i tiktoku. głównym motywem kampanii są dotyk i taniec, które symbolizują czułość i świadomość własnego ciała. reżyserka spotu chce trafić z przekazem do kobiet w każdym wieku i tym samym zainicjować ważną dyskusję na temat samobadania piersi. „chciałabym, aby ten spot przypomniał każdej kobiecie, niezależnie od wieku, że w codziennej gonitwie często zapominamy, iż czasem potrzeba tylko chwili uważności, by zadbać o siebie. to dla mnie osobisty temat, ponieważ moja mama zmarła na raka piersi, a ja sama regularnie się badam. mam nadzieję, że ta kampania dotrze do jak największej liczby kobiet” – mówi talia. w ramach inicjatywy powstał także profil na instagramie @me_myself_touch, na którym publikowane są „przypomnienia” skierowane do kobiet w kwestii dbania o siebie i swoje zdrowie na co dzień. ponadto w promowaniu inicjatywy mają pomóc specjalne naklejki z kodem qr kierującym do wspomnianego profilu na instagramie, które zostaną umieszczone w ponad 50 warszawskich lokalach. „zostaną one umieszczone w dobrze widocznych miejscach, takich jak lustra czy witryny, aby przypominały o zatrzymaniu się na chwilę i uważnym spojrzeniu na siebie” – przekazują organizatorzy. każdy lokal, który chce wziąć udział w akcji, może skontaktować się z organizatorami przez instagramowy profil @me_myself_touch. patronat nad kampanią objęły fundacje rak’n’roll, polskie amazonki ruch społeczny pars, fundacja piękniejsze życie, fundacja onkologiczna rakiety, alivia onkofundacja oraz fundacja onkocafe-razem lepiej. za strategię i komunikację kampanii (m.in. działania pr oraz obecność w mediach społecznościowych) odpowiedzialna jest agencja albo albo. martyna wędzicka-obuchowicz zajęła się stroną wizualną kampanii. za produkcją spotu stoi moon films, a za postprodukcję odpowiada vein postproduction. (kn).