Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Apple reklamuje narzędzie wykorzystujące sztuczną inteligencję. w październiku 2024 roku apple wypuściło dwa spoty w ramach kampanii „apple intelligence”. w akcji firma promuje oparte na sztucznej inteligencji narzędzie, które ma ułatwiać użytkownikom codzienne życie – pisze thedrum.com. jak czytamy, kampania została stworzona we współpracy z nagrodzonym emmy reżyserem davidem shanem. w pierwszym spocie „write smarter” apple zwraca uwagę użytkowników na udoskonalanie tekstu za pomocą ai. wideo przedstawia pracownika biurowego, który korzysta z systemu intelligence na swoim telefonie. postanawia on wykorzystać funkcję do udoskonalenia swojej prostej wiadomości. narzędzie intelligence sprawia, że tekst zmienia się w dopracowanego i profesjonalnego e-maila, który zaskakuje odczytującego go szefa – czytamy. zdjęcie główne: youtube.com/apple. w drugiej reklamie „create memory movies” prezentowana jest funkcja, która z serii zdjęć tworzy specjalne wideo. materiał przedstawia matkę, która zorientowała się, że zapomniała kupić mężowi prezent urodzinowy. postanawia więc skorzystać z narzędzia i za pomocą sztucznej inteligencji szybko tworzy film, który następnie pokazuje swoim bliskim – dowiadujemy się. zdjęcie główne: youtube.com/apple. źródło podaje, że oba spoty zostały stworzone wewnętrznie przez zespół apple. będą one wyświetlane m.in. na youtubie, w internetowych serwisach wideo, mediach społecznościowych i telewizji. (ao). źródło: thedrum.com, ad of the day: apple promotes ai-powered ‘intelligence’ tool in two sharp spots, 30.10.2024/ zdjęcie główne: youtube.com/apple. chcesz dowiedzieć się jak wykorzystać ai w komunikacji marketingowej? przyjdź na wydarzenie: kongres proto: ai w komunikacji marketingowej – czas działania czy dopiero proces tworzenia?
W październiku 2024 roku Apple wypuściło dwa spoty w ramach kampanii „Apple Intelligence”. W akcji firma promuje oparte na sztucznej inteligencji narzędzie, które ma ułatwiać użytkownikom codzienne życie – pisze thedrum.com. Jak czytamy, kampania została stworzona we współpracy z nagrodzonym Emmy reżyserem Davidem Shanem.
W pierwszym spocie „Write Smarter” Apple zwraca uwagę użytkowników na udoskonalanie tekstu za pomocą AI. Wideo przedstawia pracownika biurowego, który korzysta z systemu Intelligence na swoim telefonie. Postanawia on wykorzystać funkcję do udoskonalenia swojej prostej wiadomości. Narzędzie Intelligence sprawia, że tekst zmienia się w dopracowanego i profesjonalnego e-maila, który zaskakuje odczytującego go szefa – czytamy.
Zdjęcie główne: youtube.com/Apple
W drugiej reklamie „Create Memory Movies” prezentowana jest funkcja, która z serii zdjęć tworzy specjalne wideo. Materiał przedstawia matkę, która zorientowała się, że zapomniała kupić mężowi prezent urodzinowy. Postanawia więc skorzystać z narzędzia i za pomocą sztucznej inteligencji szybko tworzy film, który następnie pokazuje swoim bliskim – dowiadujemy się.
Zdjęcie główne: youtube.com/Apple
Źródło podaje, że oba spoty zostały stworzone wewnętrznie przez zespół Apple. Będą one wyświetlane m.in. na YouTubie, w internetowych serwisach wideo, mediach społecznościowych i telewizji. (ao)
Źródło: thedrum.com, Ad of the Day: Apple promotes AI-powered ‘Intelligence’ tool in two sharp spots, 30.10.2024/ Zdjęcie główne: youtube.com/Apple
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Apple reklamuje narzędzie wykorzystujące sztuczną inteligencję. w październiku 2024 roku apple wypuściło dwa spoty w ramach kampanii „apple intelligence”. w akcji firma promuje oparte na sztucznej inteligencji narzędzie, które ma ułatwiać użytkownikom codzienne życie – pisze thedrum.com. jak czytamy, kampania została stworzona we współpracy z nagrodzonym emmy reżyserem davidem shanem. w pierwszym spocie „write smarter” apple zwraca uwagę użytkowników na udoskonalanie tekstu za pomocą ai. wideo przedstawia pracownika biurowego, który korzysta z systemu intelligence na swoim telefonie. postanawia on wykorzystać funkcję do udoskonalenia swojej prostej wiadomości. narzędzie intelligence sprawia, że tekst zmienia się w dopracowanego i profesjonalnego e-maila, który zaskakuje odczytującego go szefa – czytamy. zdjęcie główne: youtube.com/apple. w drugiej reklamie „create memory movies” prezentowana jest funkcja, która z serii zdjęć tworzy specjalne wideo. materiał przedstawia matkę, która zorientowała się, że zapomniała kupić mężowi prezent urodzinowy. postanawia więc skorzystać z narzędzia i za pomocą sztucznej inteligencji szybko tworzy film, który następnie pokazuje swoim bliskim – dowiadujemy się. zdjęcie główne: youtube.com/apple. źródło podaje, że oba spoty zostały stworzone wewnętrznie przez zespół apple. będą one wyświetlane m.in. na youtubie, w internetowych serwisach wideo, mediach społecznościowych i telewizji. (ao). źródło: thedrum.com, ad of the day: apple promotes ai-powered ‘intelligence’ tool in two sharp spots, 30.10.2024/ zdjęcie główne: youtube.com/apple. chcesz dowiedzieć się jak wykorzystać ai w komunikacji marketingowej? przyjdź na wydarzenie: kongres proto: ai w komunikacji marketingowej – czas działania czy dopiero proces tworzenia?