Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Plej zadba o komunikację Providenta. provident polska rozpoczął współpracę z agencją plej, która ma wspierać markę w zakresie komunikacji marketingowej. na początku listopada 2024 roku strony ogłosiły, że po kilku miesiącach pracy nad nową platformą komunikacyjną ruszyła pierwsza kampania realizowana w ramach wspólnych działań. współpracę z providentem nawiązano na drodze wygranego przetargu. w ramach współpracy plej zajmuje się przygotowaniem strategii marketingowych oraz odpowiada za obsługę kanałów marki w social mediach. działania w mediach społecznościowych obejmą m.in. aktywność na platformach takich jak facebook, instagram i tiktok, a także tworzenie kampanii dla marki, które wpisywały się będą się w aktualne trendy komunikacji digitalowej. „podstawą działań będzie nastawienie na interakcje z marką oraz budowanie silnej, długoterminowej więzi z odbiorcami, co jest zgodne z podejściem do komunikacji i strategią marki provident. naszym celem jest stworzenie nowoczesnej i spójnej platformy komunikacyjnej, która pozwoli nam jeszcze lepiej dotrzeć do naszych klientów i umocnić relacje z nimi. współpraca z agencją plej daje nam pewność, że nasza marka będzie obecna z odpowiednim przekazem i wartościami tam, gdzie są nasi klienci” – przekazał artur zabielski, dyrektor pionu marketingu oraz członek zarządu provident polska. strony przekazały, że umowę zawarto na czas nieokreślony. w związku z wprowadzeniem nowej platformy komunikacyjnej powstały spoty reklamowe, które są dostępne na kanale provident polska na you tubie. plej odpowiada za kreację, strategię i realizację kampanii 360, która obejmuje tradycyjne kanały reklamowe, w tym telewizję i internet, oraz działania w mediach społecznościowych. za planowanie i zakup czasu antenowego w telewizji odpowiada dom mediowy omd, a działania w internecie zostały zaplanowane przez sales&more. produkcją spotów zajęło się papaya films, za ich reżyserię odpowiada piotr matejkowski, a aranżację piosenki opracował filip pacholczyk. (kn).
Provident Polska rozpoczął współpracę z agencją Plej, która ma wspierać markę w zakresie komunikacji marketingowej. Na początku listopada 2024 roku strony ogłosiły, że po kilku miesiącach pracy nad nową platformą komunikacyjną ruszyła pierwsza kampania realizowana w ramach wspólnych działań. Współpracę z Providentem nawiązano na drodze wygranego przetargu.
W ramach współpracy Plej zajmuje się przygotowaniem strategii marketingowych oraz odpowiada za obsługę kanałów marki w social mediach. Działania w mediach społecznościowych obejmą m.in. aktywność na platformach takich jak Facebook, Instagram i TikTok, a także tworzenie kampanii dla marki, które wpisywały się będą się w aktualne trendy komunikacji digitalowej.
„Podstawą działań będzie nastawienie na interakcje z marką oraz budowanie silnej, długoterminowej więzi z odbiorcami, co jest zgodne z podejściem do komunikacji i strategią marki Provident. Naszym celem jest stworzenie nowoczesnej i spójnej platformy komunikacyjnej, która pozwoli nam jeszcze lepiej dotrzeć do naszych klientów i umocnić relacje z nimi. Współpraca z agencją Plej daje nam pewność, że nasza marka będzie obecna z odpowiednim przekazem i wartościami tam, gdzie są nasi klienci” – przekazał Artur Zabielski, dyrektor pionu marketingu oraz członek zarządu Provident Polska.
Strony przekazały, że umowę zawarto na czas nieokreślony.
W związku z wprowadzeniem nowej platformy komunikacyjnej powstały spoty reklamowe, które są dostępne na kanale Provident Polska na You Tubie.
Plej odpowiada za kreację, strategię i realizację kampanii 360, która obejmuje tradycyjne kanały reklamowe, w tym telewizję i internet, oraz działania w mediach społecznościowych.
Za planowanie i zakup czasu antenowego w telewizji odpowiada dom mediowy OMD, a działania w internecie zostały zaplanowane przez Sales&More. Produkcją spotów zajęło się Papaya Films, za ich reżyserię odpowiada Piotr Matejkowski, a aranżację piosenki opracował Filip Pacholczyk. (kn)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Plej zadba o komunikację Providenta. provident polska rozpoczął współpracę z agencją plej, która ma wspierać markę w zakresie komunikacji marketingowej. na początku listopada 2024 roku strony ogłosiły, że po kilku miesiącach pracy nad nową platformą komunikacyjną ruszyła pierwsza kampania realizowana w ramach wspólnych działań. współpracę z providentem nawiązano na drodze wygranego przetargu. w ramach współpracy plej zajmuje się przygotowaniem strategii marketingowych oraz odpowiada za obsługę kanałów marki w social mediach. działania w mediach społecznościowych obejmą m.in. aktywność na platformach takich jak facebook, instagram i tiktok, a także tworzenie kampanii dla marki, które wpisywały się będą się w aktualne trendy komunikacji digitalowej. „podstawą działań będzie nastawienie na interakcje z marką oraz budowanie silnej, długoterminowej więzi z odbiorcami, co jest zgodne z podejściem do komunikacji i strategią marki provident. naszym celem jest stworzenie nowoczesnej i spójnej platformy komunikacyjnej, która pozwoli nam jeszcze lepiej dotrzeć do naszych klientów i umocnić relacje z nimi. współpraca z agencją plej daje nam pewność, że nasza marka będzie obecna z odpowiednim przekazem i wartościami tam, gdzie są nasi klienci” – przekazał artur zabielski, dyrektor pionu marketingu oraz członek zarządu provident polska. strony przekazały, że umowę zawarto na czas nieokreślony. w związku z wprowadzeniem nowej platformy komunikacyjnej powstały spoty reklamowe, które są dostępne na kanale provident polska na you tubie. plej odpowiada za kreację, strategię i realizację kampanii 360, która obejmuje tradycyjne kanały reklamowe, w tym telewizję i internet, oraz działania w mediach społecznościowych. za planowanie i zakup czasu antenowego w telewizji odpowiada dom mediowy omd, a działania w internecie zostały zaplanowane przez sales&more. produkcją spotów zajęło się papaya films, za ich reżyserię odpowiada piotr matejkowski, a aranżację piosenki opracował filip pacholczyk. (kn).