Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Lettly współpracuje z Oatly. w listopadzie 2024 roku lettly powiadomiło o nawiązaniu współpracy z oatly, szwedzkim producentem napojów roślinnych. lettly zajmuje się koordynacją influencer marketingu w ramach kampanii, której celem ma być zachęcenie polaków do spróbowania owsianej alternatywy dla krowiego mleka. agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie pomysłów, dobór i obsługę influencerów, a także nadzór nad przygotowaniem publikacji. kampania ma być prowadzona głównie w mediach społecznościowych, w tym na tiktoku i instagramie. za działania na rzecz klienta po stronie agencji odpowiada zuza ledworowska, business development manager, natalia sochacka, influencer & trend specialist, i gabriela mościszko, account manager and juniors’ instructor. współpracę nawiązano w wyniku przetargu. strony nie zdradzają więcej szczegółów na temat zawartej umowy. (ao).
W listopadzie 2024 roku Lettly powiadomiło o nawiązaniu współpracy z Oatly, szwedzkim producentem napojów roślinnych.
Lettly zajmuje się koordynacją influencer marketingu w ramach kampanii, której celem ma być zachęcenie Polaków do spróbowania owsianej alternatywy dla krowiego mleka. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie pomysłów, dobór i obsługę influencerów, a także nadzór nad przygotowaniem publikacji. Kampania ma być prowadzona głównie w mediach społecznościowych, w tym na TikToku i Instagramie.
Za działania na rzecz klienta po stronie agencji odpowiada Zuza Ledworowska, Business Development Manager, Natalia Sochacka, Influencer & Trend Specialist, i Gabriela Mościszko, Account Manager and Juniors’ Instructor.
Współpracę nawiązano w wyniku przetargu. Strony nie zdradzają więcej szczegółów na temat zawartej umowy. (ao)