Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Rozmowy z rodziną przy świątecznym stole nie muszą być trudne. Kampania Fundacji Nowej Wspólnoty. w grudniu 2024 roku fundacja nowej wspólnoty powiadomiła o starcie nowej kampanii „dogadajmy się w święta!”. akcja ma na celu pomoc społeczeństwu w odnalezieniu się w sytuacjach, kiedy rozmowy z rodziną przy świątecznym stole stają się na tyle trudne, że uniknięcie kłótni wydaje się niemożliwe. wawrzyniec smoczyński, prezes fundacji nowej wspólnoty podaje, że według badań 38 proc. polaków ma w rodzinie kogoś o innych poglądach. różnią ich zarówno kwestie polityczne i obyczajowe, jak i modele rodziny czy style życia. smoczyński podkreśla jednak, że jest to naturalne zjawisko. w rodzinie spotykają się bowiem różne pokolenia. „jedni mieszkają w dużych miastach, inni w mniejszych albo na wsi. chodzi o to, jak się z tymi różnicami obchodzimy. czy próbujemy się nawzajem zmieniać, czy szanujemy to, że ktoś żyje inaczej i ma do tego prawo” – dodaje prezes. aby ułatwić społeczeństwu świąteczny czas i spotkania z rodziną, fundacja przygotowała specjalną stronę internetową spokojneswieta.pl. można tam znaleźć proste rady na boże narodzenie, w tym sześć wskazówek, jak dogadać się w święta, czy odpowiedzi, które można wykorzystać przy okazji często występujących podczas rodzinnych spotkań sytuacji. dzięki partnerstwu między fnw a fundacją pzu, pkp intercity i pkp sa powstał także spot, który od 12 grudnia 2024 roku pojawia się w pociągach pendolino, dart i flirt, na dworcach pkp w wybranych miastach oraz w internecie. w materiale wystąpili m.in. michał żebrowski i malwina dubowska. film jest odwzorowaniem kultowej „sceny z planszami” z filmu „to właśnie miłość”, który jest chętnie oglądany w trakcie świąt. michał żebrowski przychodzi z pomocą zmęczonej rodzinnymi sporami dziewczynie, którą gra malwina dubowska. pokazuje jej plansze, na których widnieją napisy, takie jak „padło już: »kiedy dzieci?«”. mają one lekko humorystyczne zabarwienie, ale przywołują doświadczenia trudnych rozmów przy niejednym stole. źródło: youtube.com/fundacjanowejwspolnoty573. za kreację i realizację kampanii odpowiada grupa nowy ład. projektem kierowała marzena szkolak, a reżyserem spotu był dominik radecki. (ao).
W grudniu 2024 roku Fundacja Nowej Wspólnoty powiadomiła o starcie nowej kampanii „Dogadajmy się w Święta!”. Akcja ma na celu pomoc społeczeństwu w odnalezieniu się w sytuacjach, kiedy rozmowy z rodziną przy świątecznym stole stają się na tyle trudne, że uniknięcie kłótni wydaje się niemożliwe.
Wawrzyniec Smoczyński, prezes Fundacji Nowej Wspólnoty podaje, że według badań 38 proc. Polaków ma w rodzinie kogoś o innych poglądach. Różnią ich zarówno kwestie polityczne i obyczajowe, jak i modele rodziny czy style życia. Smoczyński podkreśla jednak, że jest to naturalne zjawisko. W rodzinie spotykają się bowiem różne pokolenia. „Jedni mieszkają w dużych miastach, inni w mniejszych albo na wsi. Chodzi o to, jak się z tymi różnicami obchodzimy. Czy próbujemy się nawzajem zmieniać, czy szanujemy to, że ktoś żyje inaczej i ma do tego prawo” – dodaje prezes.
Aby ułatwić społeczeństwu świąteczny czas i spotkania z rodziną, fundacja przygotowała specjalną stronę internetową spokojneswieta.pl. Można tam znaleźć proste rady na Boże Narodzenie, w tym sześć wskazówek, jak dogadać się w święta, czy odpowiedzi, które można wykorzystać przy okazji często występujących podczas rodzinnych spotkań sytuacji.
Dzięki partnerstwu między FNW a Fundacją PZU, PKP Intercity i PKP SA powstał także spot, który od 12 grudnia 2024 roku pojawia się w pociągach Pendolino, Dart i Flirt, na dworcach PKP w wybranych miastach oraz w internecie. W materiale wystąpili m.in. Michał Żebrowski i Malwina Dubowska. Film jest odwzorowaniem kultowej „sceny z planszami” z filmu „To właśnie miłość”, który jest chętnie oglądany w trakcie świąt. Michał Żebrowski przychodzi z pomocą zmęczonej rodzinnymi sporami dziewczynie, którą gra Malwina Dubowska. Pokazuje jej plansze, na których widnieją napisy, takie jak „Padło już: »Kiedy dzieci?«”.
Mają one lekko humorystyczne zabarwienie, ale przywołują doświadczenia trudnych rozmów przy niejednym stole.
Źródło: youtube.com/fundacjanowejwspolnoty573
Za kreację i realizację kampanii odpowiada Grupa Nowy Ład. Projektem kierowała Marzena Szkolak, a reżyserem spotu był Dominik Radecki. (ao)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Rozmowy z rodziną przy świątecznym stole nie muszą być trudne. Kampania Fundacji Nowej Wspólnoty. w grudniu 2024 roku fundacja nowej wspólnoty powiadomiła o starcie nowej kampanii „dogadajmy się w święta!”. akcja ma na celu pomoc społeczeństwu w odnalezieniu się w sytuacjach, kiedy rozmowy z rodziną przy świątecznym stole stają się na tyle trudne, że uniknięcie kłótni wydaje się niemożliwe. wawrzyniec smoczyński, prezes fundacji nowej wspólnoty podaje, że według badań 38 proc. polaków ma w rodzinie kogoś o innych poglądach. różnią ich zarówno kwestie polityczne i obyczajowe, jak i modele rodziny czy style życia. smoczyński podkreśla jednak, że jest to naturalne zjawisko. w rodzinie spotykają się bowiem różne pokolenia. „jedni mieszkają w dużych miastach, inni w mniejszych albo na wsi. chodzi o to, jak się z tymi różnicami obchodzimy. czy próbujemy się nawzajem zmieniać, czy szanujemy to, że ktoś żyje inaczej i ma do tego prawo” – dodaje prezes. aby ułatwić społeczeństwu świąteczny czas i spotkania z rodziną, fundacja przygotowała specjalną stronę internetową spokojneswieta.pl. można tam znaleźć proste rady na boże narodzenie, w tym sześć wskazówek, jak dogadać się w święta, czy odpowiedzi, które można wykorzystać przy okazji często występujących podczas rodzinnych spotkań sytuacji. dzięki partnerstwu między fnw a fundacją pzu, pkp intercity i pkp sa powstał także spot, który od 12 grudnia 2024 roku pojawia się w pociągach pendolino, dart i flirt, na dworcach pkp w wybranych miastach oraz w internecie. w materiale wystąpili m.in. michał żebrowski i malwina dubowska. film jest odwzorowaniem kultowej „sceny z planszami” z filmu „to właśnie miłość”, który jest chętnie oglądany w trakcie świąt. michał żebrowski przychodzi z pomocą zmęczonej rodzinnymi sporami dziewczynie, którą gra malwina dubowska. pokazuje jej plansze, na których widnieją napisy, takie jak „padło już: »kiedy dzieci?«”. mają one lekko humorystyczne zabarwienie, ale przywołują doświadczenia trudnych rozmów przy niejednym stole. źródło: youtube.com/fundacjanowejwspolnoty573. za kreację i realizację kampanii odpowiada grupa nowy ład. projektem kierowała marzena szkolak, a reżyserem spotu był dominik radecki. (ao).