Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ambasadorzy marek: Jeremy Sochan dla Rabanne. jeremy sochan, polski koszykarz nba, został ambasadorem francuskiej marki modowej rabanne. w styczniu 2025 roku poinformowano, że sportowiec weźmie udział w kampanii promującej nową odsłonę kultowego zapachu firmy – invictus parfum. marka przekazuje, że jeremy sochan „doskonale wpisuje się w jej wizerunek, łącząc sportową pasję z luksusową elegancją”. koszykarz cieszy się dużą popularnością zarówno w polsce, jak i na świecie dzięki swoim występom w nba. przełomowym momentem jego kariery była gra dla uniwersyteckiej drużyny baylor bears w ncaa, a następnie dołączenie do drużyny san antonio spurs, która należy do ligi nba. jeremy sochan został także wybrany jako wschodząca gwiazda podczas nba all-star weekend w czasie swoich pierwszych dwóch sezonów. rabanne uważa, że sportowiec rozumie, jak kluczowa w osiąganiu sukcesów jest determinacja i zdolność do przekraczania własnych granic. jego zaangażowanie i charyzma są natomiast odzwierciedleniem cech, które marka chciała zawrzeć w zapachu invictus parfum. kampania promująca invictus parfum ma na celu ukazanie zapachu przeznaczonego pewnemu siebie i znającemu swoje możliwości mężczyźnie. flakon formujący się w literę „v” według marki dodaje męskości. produkt występuje w kolorystyce ciemnego granatu ze złotymi zdobieniami. zapach to połączenie czarnego mydła z drzewem sandałowym oraz nutą lawendy, która ma dodawać świeżości i wyrazistości. premiera nowej odsłony perfum odbyła się w trakcie letnich igrzysk olimpijskich 2024 w paryżu, co miało symbolizować połączenie niecodziennej kompozycji zapachowej z duchem rywalizacji. w ramach współpracy jeremy sochan promuje nową odsłonę zapachu na swoich profilach w mediach społecznościowych, w tym na tiktoku i instagramie. wyświetl ten post na instagramie post udostępniony przez jeremy juliusz sochan (@jeremysochan). źródło: instagram.com/jeremysochan. za realizację działań influencerskich odpowiada agencja liquidthread. (ao).
Jeremy Sochan, polski koszykarz NBA, został ambasadorem francuskiej marki modowej Rabanne. W styczniu 2025 roku poinformowano, że sportowiec weźmie udział w kampanii promującej nową odsłonę kultowego zapachu firmy – Invictus Parfum.
Marka przekazuje, że Jeremy Sochan „doskonale wpisuje się w jej wizerunek, łącząc sportową pasję z luksusową elegancją”. Koszykarz cieszy się dużą popularnością zarówno w Polsce, jak i na świecie dzięki swoim występom w NBA. Przełomowym momentem jego kariery była gra dla uniwersyteckiej drużyny Baylor Bears w NCAA, a następnie dołączenie do drużyny San Antonio Spurs, która należy do ligi NBA. Jeremy Sochan został także wybrany jako wschodząca gwiazda podczas NBA All-Star Weekend w czasie swoich pierwszych dwóch sezonów. Rabanne uważa, że sportowiec rozumie, jak kluczowa w osiąganiu sukcesów jest determinacja i zdolność do przekraczania własnych granic. Jego zaangażowanie i charyzma są natomiast odzwierciedleniem cech, które marka chciała zawrzeć w zapachu Invictus Parfum.
Kampania promująca Invictus Parfum ma na celu ukazanie zapachu przeznaczonego pewnemu siebie i znającemu swoje możliwości mężczyźnie. Flakon formujący się w literę „V” według marki dodaje męskości. Produkt występuje w kolorystyce ciemnego granatu ze złotymi zdobieniami. Zapach to połączenie czarnego mydła z drzewem sandałowym oraz nutą lawendy, która ma dodawać świeżości i wyrazistości. Premiera nowej odsłony perfum odbyła się w trakcie letnich Igrzysk Olimpijskich 2024 w Paryżu, co miało symbolizować połączenie niecodziennej kompozycji zapachowej z duchem rywalizacji.
W ramach współpracy Jeremy Sochan promuje nową odsłonę zapachu na swoich profilach w mediach społecznościowych, w tym na TikToku i Instagramie.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ambasadorzy marek: Jeremy Sochan dla Rabanne. jeremy sochan, polski koszykarz nba, został ambasadorem francuskiej marki modowej rabanne. w styczniu 2025 roku poinformowano, że sportowiec weźmie udział w kampanii promującej nową odsłonę kultowego zapachu firmy – invictus parfum. marka przekazuje, że jeremy sochan „doskonale wpisuje się w jej wizerunek, łącząc sportową pasję z luksusową elegancją”. koszykarz cieszy się dużą popularnością zarówno w polsce, jak i na świecie dzięki swoim występom w nba. przełomowym momentem jego kariery była gra dla uniwersyteckiej drużyny baylor bears w ncaa, a następnie dołączenie do drużyny san antonio spurs, która należy do ligi nba. jeremy sochan został także wybrany jako wschodząca gwiazda podczas nba all-star weekend w czasie swoich pierwszych dwóch sezonów. rabanne uważa, że sportowiec rozumie, jak kluczowa w osiąganiu sukcesów jest determinacja i zdolność do przekraczania własnych granic. jego zaangażowanie i charyzma są natomiast odzwierciedleniem cech, które marka chciała zawrzeć w zapachu invictus parfum. kampania promująca invictus parfum ma na celu ukazanie zapachu przeznaczonego pewnemu siebie i znającemu swoje możliwości mężczyźnie. flakon formujący się w literę „v” według marki dodaje męskości. produkt występuje w kolorystyce ciemnego granatu ze złotymi zdobieniami. zapach to połączenie czarnego mydła z drzewem sandałowym oraz nutą lawendy, która ma dodawać świeżości i wyrazistości. premiera nowej odsłony perfum odbyła się w trakcie letnich igrzysk olimpijskich 2024 w paryżu, co miało symbolizować połączenie niecodziennej kompozycji zapachowej z duchem rywalizacji. w ramach współpracy jeremy sochan promuje nową odsłonę zapachu na swoich profilach w mediach społecznościowych, w tym na tiktoku i instagramie. wyświetl ten post na instagramie post udostępniony przez jeremy juliusz sochan (@jeremysochan). źródło: instagram.com/jeremysochan. za realizację działań influencerskich odpowiada agencja liquidthread. (ao).