Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Nowa Zelandia z kampanią skierowaną do turystów z Australii. Mieszkańcy wyśmiewają hasło. nowa zelandia wystartowała z kampanią mającą na celu zachęcenie australijskich turystów do odwiedzenia kraju. akcja nie spotkała się jednak z pozytywnym odbiorem mieszkańców, którzy wyśmiewają jej hasło przewodnie „każdy musi iść!” – opisuje theguardian.com. uruchomiona przez rząd nowej zelandii kampania o wartości 500 tys. dol. nowozelandzkich ma być emitowana w australii w radiu i mediach społecznościowych od lutego do marca 2025 roku. jak podkreśla louise upston, minister turystyki, inicjatywa ma za zadanie poinformować australijskich turystów, że kraj jest „otwarty na interesy” i „ma kilka świetnych ofert” – dowiadujemy się. do nowozelandczyków nie trafiają jednak założenia kampanii. została ona wyśmiana zarówno za hasło przewodnie, jak i brak wyczucia sytuacji przez rząd. mieszkańcy zwracają bowiem uwagę na szeroko zakrojone cięcia w sektorze usług publicznych oraz rekordową liczbę nowozelandczyków wyjeżdżających za granicę – czytamy. źródło podaje, że slogan, umieszczony na tle zwiedzających ludzi, stał się przedmiotem szyderstwa i drwin ze strony polityków opozycji i użytkowników mediów społecznościowych. hasło to porównywano do reklam wyprzedaży, kampanii marketingowej dotyczącej apokalipsy, a także desperackiego błagania o dostęp do toalety. rzecznik ministra turystyki w rozmowie ze źródłem przekazał, że upston jest „bardzo zadowolona” z inicjatywy. kampania przyciągnęła bowiem pozytywne opinie od operatorów turystycznych i eksperta ds. marketingu. kampania promowana hasłem „każdy musi iść!” jest najnowszym przedsięwzięciem rządu, które ma na celu przyciągnięcie turystów, cyfrowych nomadów i inwestorów zagranicznych do nowej zelandii w celu pobudzenia gospodarki. jak czytamy, przed pandemią turystyka była największym sektorem eksportowym w kraju i przynosiła 40,9 mln dol. najnowsze dane pokazują, że liczby te zaczynają wracać do poprzednich poziomów – w 2023 roku turystyka przyniosła nowej zelandii 37,7 mln dol. – pisze źródło. (ao). źródło: theguardian.com, new zealand’s ‘everyone must go!’ tourism campaign ridiculed as emigration hits record high, eva corlett, 17.02.2025.
Nowa Zelandia wystartowała z kampanią mającą na celu zachęcenie australijskich turystów do odwiedzenia kraju. Akcja nie spotkała się jednak z pozytywnym odbiorem mieszkańców, którzy wyśmiewają jej hasło przewodnie „Każdy musi iść!” – opisuje theguardian.com.
Uruchomiona przez rząd Nowej Zelandii kampania o wartości 500 tys. dol. nowozelandzkich ma być emitowana w Australii w radiu i mediach społecznościowych od lutego do marca 2025 roku. Jak podkreśla Louise Upston, minister turystyki, inicjatywa ma za zadanie poinformować australijskich turystów, że kraj jest „otwarty na interesy” i „ma kilka świetnych ofert” – dowiadujemy się.
Do Nowozelandczyków nie trafiają jednak założenia kampanii. Została ona wyśmiana zarówno za hasło przewodnie, jak i brak wyczucia sytuacji przez rząd. Mieszkańcy zwracają bowiem uwagę na szeroko zakrojone cięcia w sektorze usług publicznych oraz rekordową liczbę Nowozelandczyków wyjeżdżających za granicę – czytamy.
Źródło podaje, że slogan, umieszczony na tle zwiedzających ludzi, stał się przedmiotem szyderstwa i drwin ze strony polityków opozycji i użytkowników mediów społecznościowych. Hasło to porównywano do reklam wyprzedaży, kampanii marketingowej dotyczącej apokalipsy, a także desperackiego błagania o dostęp do toalety.
Rzecznik ministra turystyki w rozmowie ze źródłem przekazał, że Upston jest „bardzo zadowolona” z inicjatywy. Kampania przyciągnęła bowiem pozytywne opinie od operatorów turystycznych i eksperta ds. marketingu.
Kampania promowana hasłem „Każdy musi iść!” jest najnowszym przedsięwzięciem rządu, które ma na celu przyciągnięcie turystów, cyfrowych nomadów i inwestorów zagranicznych do Nowej Zelandii w celu pobudzenia gospodarki. Jak czytamy, przed pandemią turystyka była największym sektorem eksportowym w kraju i przynosiła 40,9 mln dol. Najnowsze dane pokazują, że liczby te zaczynają wracać do poprzednich poziomów – w 2023 roku turystyka przyniosła Nowej Zelandii 37,7 mln dol. – pisze źródło. (ao)
Źródło: theguardian.com, New Zealand’s ‘Everyone must go!’ tourism campaign ridiculed as emigration hits record high, Eva Corlett, 17.02.2025