Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Coty apeluje o zmianę definicji piękna. Rusza kolejna odsłona kampanii. firma kosmetyczna coty, która ma w swoim portfolio marki z kategorii zapachów, kosmetyków kolorowych oraz produktów do pielęgnacji skóry i ciała, poinformowała o starcie kolejnej odsłony kampanii „#undefinebeauty”. ogłoszona 18 marca 2025 roku inicjatywa ma obalać mity dotyczące piękna oraz przedstawiać perspektywy i opinie z zakresu neuronauki, sztuki, mediów społecznościowych, socjologii oraz zdrowia psychicznego. jednocześnie akcja ta ma za zadanie podkreślić potrzebę podjęcia wspólnych działań na rzecz zmian. w ramach kampanii zorganizowano interdyscyplinarne spotkanie ekspertów w celu przedyskutowania restrykcyjnych ideałów i definicji piękna. wśród panelistów znaleźli się m.in. ewa grzelakowska-kostoglu, beauty influencerka znana w internecie jako red lipstick monster, anita bhagwandas, dziennikarka i pisarka, czy priya srinivasan, chief people and purpose officer w coty. źródło: youtube.com/cotyinc. jak wspomina profesor john-dylan haynes z uniwersytetu medycznego charité w berlinie, psycholog i naukowiec zajmujący się badaniem mózgu, „nie istnieje jedna, obiektywna definicja piękna”. według niego nasze postrzeganie piękna jest bowiem nabyte, a nie ewolucyjne. „jako globalna firma kosmetyczna rozumiemy naszą odpowiedzialność za promowanie różnorodnych wizji piękna. nasze nieustające zaangażowanie w tę kampanię, w tym zorganizowany przez nas panel dyskusyjny z udziałem ekspertów z różnych dziedzin, podkreśla naszą determinację, by tworzyć piękno dla wszystkich. naszym celem jest sprawienie, aby każda osoba czuła się najpiękniejszą wersją siebie” – mówi sue nabi, ceo coty. kampania „#undefinebeauty” rozpoczęła się w 2023 roku opublikowaniem przez coty listu otwartego do głównych wydawców słowników języka angielskiego. firma wzywała ich do aktualizacji definicji słowa „beauty” (piękno). w podręcznikach często przywoływanym przykładem użycia tego wyrazu jest bowiem zdanie: „she was considered a great beauty in her youth” („uważano ją za wielką piękność w młodości”). do tej pory wydawcy słowników nie odpowiedzieli na to wyzwanie, dlatego coty ponownie apeluje o zmianę definicji, aby lepiej odzwierciedlała ona wartości współczesnego społeczeństwa. czytaj też: firma kosmetyczna chce zmienić definicję „piękna”. rusza kampania „#undefinebeauty”. firma zachęca wszystkich do przyłączenia się do inicjatywy i wspólnego działania na rzecz zmian przez podpisanie petycji na stronie change.org. (ao).
Firma kosmetyczna Coty, która ma w swoim portfolio marki z kategorii zapachów, kosmetyków kolorowych oraz produktów do pielęgnacji skóry i ciała, poinformowała o starcie kolejnej odsłony kampanii „#UndefineBeauty”.
Ogłoszona 18 marca 2025 roku inicjatywa ma obalać mity dotyczące piękna oraz przedstawiać perspektywy i opinie z zakresu neuronauki, sztuki, mediów społecznościowych, socjologii oraz zdrowia psychicznego. Jednocześnie akcja ta ma za zadanie podkreślić potrzebę podjęcia wspólnych działań na rzecz zmian.
W ramach kampanii zorganizowano interdyscyplinarne spotkanie ekspertów w celu przedyskutowania restrykcyjnych ideałów i definicji piękna. Wśród panelistów znaleźli się m.in. Ewa Grzelakowska-Kostoglu, beauty influencerka znana w internecie jako Red Lipstick Monster, Anita Bhagwandas, dziennikarka i pisarka, czy Priya Srinivasan, Chief People And Purpose Officer w Coty.
Źródło: youtube.com/CotyInc.
Jak wspomina profesor John-Dylan Haynes z Uniwersytetu Medycznego Charité w Berlinie, psycholog i naukowiec zajmujący się badaniem mózgu, „nie istnieje jedna, obiektywna definicja piękna”. Według niego nasze postrzeganie piękna jest bowiem nabyte, a nie ewolucyjne.
„Jako globalna firma kosmetyczna rozumiemy naszą odpowiedzialność za promowanie różnorodnych wizji piękna. Nasze nieustające zaangażowanie w tę kampanię, w tym zorganizowany przez nas panel dyskusyjny z udziałem ekspertów z różnych dziedzin, podkreśla naszą determinację, by tworzyć piękno dla wszystkich. Naszym celem jest sprawienie, aby każda osoba czuła się najpiękniejszą wersją siebie” – mówi Sue Nabi, CEO Coty.
Kampania „#UndefineBeauty” rozpoczęła się w 2023 roku opublikowaniem przez Coty listu otwartego do głównych wydawców słowników języka angielskiego. Firma wzywała ich do aktualizacji definicji słowa „beauty” (piękno). W podręcznikach często przywoływanym przykładem użycia tego wyrazu jest bowiem zdanie: „she was considered a great beauty in her youth” („uważano ją za wielką piękność w młodości”). Do tej pory wydawcy słowników nie odpowiedzieli na to wyzwanie, dlatego Coty ponownie apeluje o zmianę definicji, aby lepiej odzwierciedlała ona wartości współczesnego społeczeństwa.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Coty apeluje o zmianę definicji piękna. Rusza kolejna odsłona kampanii. firma kosmetyczna coty, która ma w swoim portfolio marki z kategorii zapachów, kosmetyków kolorowych oraz produktów do pielęgnacji skóry i ciała, poinformowała o starcie kolejnej odsłony kampanii „#undefinebeauty”. ogłoszona 18 marca 2025 roku inicjatywa ma obalać mity dotyczące piękna oraz przedstawiać perspektywy i opinie z zakresu neuronauki, sztuki, mediów społecznościowych, socjologii oraz zdrowia psychicznego. jednocześnie akcja ta ma za zadanie podkreślić potrzebę podjęcia wspólnych działań na rzecz zmian. w ramach kampanii zorganizowano interdyscyplinarne spotkanie ekspertów w celu przedyskutowania restrykcyjnych ideałów i definicji piękna. wśród panelistów znaleźli się m.in. ewa grzelakowska-kostoglu, beauty influencerka znana w internecie jako red lipstick monster, anita bhagwandas, dziennikarka i pisarka, czy priya srinivasan, chief people and purpose officer w coty. źródło: youtube.com/cotyinc. jak wspomina profesor john-dylan haynes z uniwersytetu medycznego charité w berlinie, psycholog i naukowiec zajmujący się badaniem mózgu, „nie istnieje jedna, obiektywna definicja piękna”. według niego nasze postrzeganie piękna jest bowiem nabyte, a nie ewolucyjne. „jako globalna firma kosmetyczna rozumiemy naszą odpowiedzialność za promowanie różnorodnych wizji piękna. nasze nieustające zaangażowanie w tę kampanię, w tym zorganizowany przez nas panel dyskusyjny z udziałem ekspertów z różnych dziedzin, podkreśla naszą determinację, by tworzyć piękno dla wszystkich. naszym celem jest sprawienie, aby każda osoba czuła się najpiękniejszą wersją siebie” – mówi sue nabi, ceo coty. kampania „#undefinebeauty” rozpoczęła się w 2023 roku opublikowaniem przez coty listu otwartego do głównych wydawców słowników języka angielskiego. firma wzywała ich do aktualizacji definicji słowa „beauty” (piękno). w podręcznikach często przywoływanym przykładem użycia tego wyrazu jest bowiem zdanie: „she was considered a great beauty in her youth” („uważano ją za wielką piękność w młodości”). do tej pory wydawcy słowników nie odpowiedzieli na to wyzwanie, dlatego coty ponownie apeluje o zmianę definicji, aby lepiej odzwierciedlała ona wartości współczesnego społeczeństwa. czytaj też: firma kosmetyczna chce zmienić definicję „piękna”. rusza kampania „#undefinebeauty”. firma zachęca wszystkich do przyłączenia się do inicjatywy i wspólnego działania na rzecz zmian przez podpisanie petycji na stronie change.org. (ao).