Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
„Chce się Ż w rozkwicie”. Maciej Musiał w nowej kampanii Żywca. w kwietniu 2025 roku polska marka piwna żywiec poinformowała o starcie kampanii promującej nowe warianty smakowe bezalkoholowych piw 0,0 proc. twarzą akcji pod hasłem „chce się ż w rozkwicie” został aktor maciej musiał. marka żywiec, chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów poszukujących lżejszych lub bezalkoholowych piw, wprowadziła na rynek linię „kwiaty polskie”, czyli piwa bezalkoholowe o typowo polskich smakach i aromatach – żywiec lipa & pigwa 0,0 proc. oraz żywiec jabłko & bez 0,0 proc. w ramach akcji z udziałem macieja musiała powstały materiały przeznaczone do mediów społecznościowych, a także zdjęcia produktowe i lifestyle’owe wykorzystywane w kampanii digital i outdoor. kreacje z udziałem aktora nawiązują do spędzania czasu na łonie natury. dopełnieniem inicjatywy ma być kwiatowy ambient, który zostanie zainstalowany w przejściu podziemnym przy metrze centrum w warszawie. dodatkowo maciej musiał pojawi się w związanych z akcją działaniach sieci sklepów żabka. źródło: youtube.com/zywiecpiwo. „kampania »chce się ż w rozkwicie« dedykowana jest młodym dorosłym konsumentom, którzy coraz chętniej sięgają po bezalkoholowe warianty piw. to dlatego zdecydowaliśmy się zaprosić do współpracy macieja musiała – aktora niezwykle popularnego wśród generacji z i y. mamy nadzieję, że kreacje z jego udziałem spotkają się z zainteresowaniem tej grupy” – komentuje natalia szałkowska, senior brand managerka marki żywiec. za koncepcję strategiczną i kreatywną kampanii odpowiada agencja 2012, a rozszerzeniem akcji o widoczność w mediach społecznościowych zajęła się agencja cukier. za produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny dynamo, a za planowanie i zakup akcji – starcom. działania btl dla żywca koordynuje agencja artegence. działania pr prowadzi agencja hope. (ao).
W kwietniu 2025 roku polska marka piwna Żywiec poinformowała o starcie kampanii promującej nowe warianty smakowe bezalkoholowych piw 0,0 proc. Twarzą akcji pod hasłem „Chce się Ż w rozkwicie” został aktor Maciej Musiał.
Marka Żywiec, chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów poszukujących lżejszych lub bezalkoholowych piw, wprowadziła na rynek linię „Kwiaty Polskie”, czyli piwa bezalkoholowe o typowo polskich smakach i aromatach – Żywiec Lipa & Pigwa 0,0 proc. oraz Żywiec Jabłko & Bez 0,0 proc.
W ramach akcji z udziałem Macieja Musiała powstały materiały przeznaczone do mediów społecznościowych, a także zdjęcia produktowe i lifestyle’owe wykorzystywane w kampanii digital i outdoor. Kreacje z udziałem aktora nawiązują do spędzania czasu na łonie natury. Dopełnieniem inicjatywy ma być kwiatowy ambient, który zostanie zainstalowany w przejściu podziemnym przy Metrze Centrum w Warszawie. Dodatkowo Maciej Musiał pojawi się w związanych z akcją działaniach sieci sklepów Żabka.
Źródło: youtube.com/ZywiecPiwo
„Kampania »Chce się Ż w rozkwicie« dedykowana jest młodym dorosłym konsumentom, którzy coraz chętniej sięgają po bezalkoholowe warianty piw. To dlatego zdecydowaliśmy się zaprosić do współpracy Macieja Musiała – aktora niezwykle popularnego wśród generacji Z i Y. Mamy nadzieję, że kreacje z jego udziałem spotkają się z zainteresowaniem tej grupy” – komentuje Natalia Szałkowska, Senior Brand Managerka marki Żywiec.
Za koncepcję strategiczną i kreatywną kampanii odpowiada Agencja 2012, a rozszerzeniem akcji o widoczność w mediach społecznościowych zajęła się agencja Cukier. Za produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny Dynamo, a za planowanie i zakup akcji – Starcom. Działania BTL dla Żywca koordynuje agencja Artegence. Działania PR prowadzi agencja HOPE. (ao)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
„Chce się Ż w rozkwicie”. Maciej Musiał w nowej kampanii Żywca. w kwietniu 2025 roku polska marka piwna żywiec poinformowała o starcie kampanii promującej nowe warianty smakowe bezalkoholowych piw 0,0 proc. twarzą akcji pod hasłem „chce się ż w rozkwicie” został aktor maciej musiał. marka żywiec, chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów poszukujących lżejszych lub bezalkoholowych piw, wprowadziła na rynek linię „kwiaty polskie”, czyli piwa bezalkoholowe o typowo polskich smakach i aromatach – żywiec lipa & pigwa 0,0 proc. oraz żywiec jabłko & bez 0,0 proc. w ramach akcji z udziałem macieja musiała powstały materiały przeznaczone do mediów społecznościowych, a także zdjęcia produktowe i lifestyle’owe wykorzystywane w kampanii digital i outdoor. kreacje z udziałem aktora nawiązują do spędzania czasu na łonie natury. dopełnieniem inicjatywy ma być kwiatowy ambient, który zostanie zainstalowany w przejściu podziemnym przy metrze centrum w warszawie. dodatkowo maciej musiał pojawi się w związanych z akcją działaniach sieci sklepów żabka. źródło: youtube.com/zywiecpiwo. „kampania »chce się ż w rozkwicie« dedykowana jest młodym dorosłym konsumentom, którzy coraz chętniej sięgają po bezalkoholowe warianty piw. to dlatego zdecydowaliśmy się zaprosić do współpracy macieja musiała – aktora niezwykle popularnego wśród generacji z i y. mamy nadzieję, że kreacje z jego udziałem spotkają się z zainteresowaniem tej grupy” – komentuje natalia szałkowska, senior brand managerka marki żywiec. za koncepcję strategiczną i kreatywną kampanii odpowiada agencja 2012, a rozszerzeniem akcji o widoczność w mediach społecznościowych zajęła się agencja cukier. za produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny dynamo, a za planowanie i zakup akcji – starcom. działania btl dla żywca koordynuje agencja artegence. działania pr prowadzi agencja hope. (ao).