sobota, 21 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościCracovia ogłasza konkurs na sponsora tytularnego stadionu

Cracovia ogłasza konkurs na sponsora tytularnego stadionu

KS Cracovia szuka sponsora tytularnego Stadionu Miejskiego im. Józefa Piłsudskiego w Krakowie. Partner zyska prawo do nadania oficjalnej nazwy stadionowi oraz szereg uprawnień marketingowych i promocyjnych. Zgłoszenia w ramach konkursu będą przyjmowane do 23 czerwca 2025 roku.

Zasady postępowania konkursowego zostały ogłoszone 23 maja podczas konferencji prasowej z udziałem Łukasza Sęka, zastępcy prezydenta Krakowa, Tomasza Marca, dyrektora Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie, oraz Mateusza Dróżdża, prezesa KS Cracovia. Jak podkreślał Mateusz Dróżdż, zarządzającym obiektem zależy na tym, by pozyskać partnera, który „nie tylko skorzysta z wysokiego potencjału promocyjnego stadionu i klubu, lecz także wpisze się w jego codzienne funkcjonowanie i rozwój”. „To nie jest zwykła przestrzeń reklamowa – to miejsce z historią i tożsamością, rozpoznawalne w całym kraju” – przekazał prezes Cracovii.

Sponsor tytularny stadionu zyska prawo do umieszczenia swojej marki w oficjalnej nazwie obiektu oraz szereg praw marketingowych i wizerunkowych, w tym m.in. ekspozycję logotypu na stadionie i biletach, różnorodne aktywacje promocyjne w dni meczowe, a także możliwość korzystania z przestrzeni VIP oraz materiałów klubowych.

„To naturalna przestrzeń dla partnerstwa o silnym potencjale wizerunkowym. Szukamy marki, która będzie nie tylko obecna w przestrzeni stadionu, lecz także wpisze się w lokalną tożsamość i stanie się częścią sportowego Krakowa. To ważny krok w kierunku dalszego rozwoju krakowskiej infrastruktury sportowej w modelu współpracy publiczno-prywatnej” – tłumaczy Łukasz Sęk, zastępca prezydenta Krakowa.

Szczegóły dotyczące składania ofert dostępne są na stronie. (kn)

Zdjęcie główne: cracovia.pl

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj