Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
„To nie są lata 90.!” – kampania w stylu sitcomów o współczesnych oczekiwaniach pracowników. dwa portale z ogłoszeniami o pracy, rocketjobs.pl oraz justjoin.it, rozpoczęły kampanię w formie sitcomu, który nawiązuje do poczucia humoru i estetyki charakterystycznych dla tego typu amerykańskich seriali z lat 90. kampania w satyryczny sposób pokazuje oczekiwania współczesnych pracowników w zestawieniu z zasadami panującymi na rynku pracy w minionych latach 90. wówczas pracownik często nie mógł zachować równowagi między życiem prywatnym a zawodowym (tzw. „work-life balance”) i nie były brane pod uwagę także inne jego potrzeby, np. spotykały go trudności z wzięciem urlopu na rodzinne wakacje przez zbyt duże obłożenie obowiązkami zawodowymi. odcinek pilotażowy serii spotów miał premierę 27 maja 2025 roku na kanale rocketjobs.pl na youtubie. &>&>&> szukasz pracy? zobacz najnowsze ogłoszenia na proto.pl! „współczesny pracownik to nie zasób, a człowiek z indywidualnymi potrzebami, który oczekuje partnerskiej relacji ze swoim pracodawcą” – wyjaśnia artur leśniak, head of marketing b2c obu portali. w odcinku pilotażowym sitcomu występuje „bardzo zapracowany tata”, który wraca do domu późnym wieczorem, ponieważ realizuje kolejny ważny projekt w pracy. żona martwi się o jego stan zdrowia, który pogarsza się ze względu na długotrwałe przepracowanie, i zauważa, że mężczyzna nie poświęca rodzinie zbyt wiele uwagi. podobnego zdania są jego nastoletnie dzieci, które pojadą na rodzinne wakacje tylko z mamą, bo tata nie ma czasu na urlop. żona podsumowuje: „a pamiętasz o projekcie… żona?”. córka zadaje tacie analogiczne pytanie o sobie. syn dodaje do rodzinnej dyskusji swoją opinię: „zawiodłeś nas tato”. potrzebne jest pogotowie, bo tata dostał zawału serca. kampania nawiązuje do znanego powszechnie sformułowania „szalone lata 90.” i stylu życia z tego okresu. bohaterowie kampanii zaznaczają, że lata 90. już minęły i zasady obowiązujące wtedy na rynku pracy także. pracownicy powinni o tym pamiętać i nie pozwalać na niewłaściwe traktowanie przez potencjalnych pracodawców, a nawet szukać takich miejsc zatrudnienia, które oferują zestaw benefitów pracowniczych (dodatków pozapłacowych). bohaterowie spotu wśród aktualnych oczekiwań pracowników wymieniają: benefity pracownicze: elastyczny czas pracy, dodatkowe dni wolne (np. w dniu urodzin), programy rozwojowe (np. kursy językowe) czy opiekę psychologiczną (dbanie o wellbeing). &>&>&> szukasz pracownika? dodaj ogłoszenie na proto.p l! w ramach kampanii prowadzone są także działania komunikacyjne na stronie internetowej kampanii. przygotowano także bezpłatny e-book w formie poradnika „to nie są lata 90.! jak spoko żyć ze sobą w pracy?”. ponadto na potrzeby tej inicjatywy przeprowadzono badania na temat oczekiwań współczesnych pracowników. partnerami kampanii są: manpowergroup polska, ing bank śląski oraz fundacja it girls. (ds). źródło: rocketjobs.pl, koniec z pracą jak z lat 90. nowa kampania pokazuje, jak bardzo zmienił się świat zawodowy, 27.05.2025. zdjęcie główne: fot. kuba bors / rocketjobs.pl & justjoin.it.
Dwa portale z ogłoszeniami o pracy, rocketjobs.pl oraz justjoin.it, rozpoczęły kampanię w formie sitcomu, który nawiązuje do poczucia humoru i estetyki charakterystycznych dla tego typu amerykańskich seriali z lat 90. Kampania w satyryczny sposób pokazuje oczekiwania współczesnych pracowników w zestawieniu z zasadami panującymi na rynku pracy w minionych latach 90. Wówczas pracownik często nie mógł zachować równowagi między życiem prywatnym a zawodowym (tzw. „work-life balance”) i nie były brane pod uwagę także inne jego potrzeby, np. spotykały go trudności z wzięciem urlopu na rodzinne wakacje przez zbyt duże obłożenie obowiązkami zawodowymi. Odcinek pilotażowy serii spotów miał premierę 27 maja 2025 roku na kanale rocketjobs.pl na YouTubie.
„Współczesny pracownik to nie zasób, a człowiek z indywidualnymi potrzebami, który oczekuje partnerskiej relacji ze swoim pracodawcą” – wyjaśnia Artur Leśniak, Head of Marketing B2C obu portali.
W odcinku pilotażowym sitcomu występuje „bardzo zapracowany tata”, który wraca do domu późnym wieczorem, ponieważ realizuje kolejny ważny projekt w pracy. Żona martwi się o jego stan zdrowia, który pogarsza się ze względu na długotrwałe przepracowanie, i zauważa, że mężczyzna nie poświęca rodzinie zbyt wiele uwagi. Podobnego zdania są jego nastoletnie dzieci, które pojadą na rodzinne wakacje tylko z mamą, bo tata nie ma czasu na urlop. Żona podsumowuje: „A pamiętasz o projekcie… żona?”. Córka zadaje tacie analogiczne pytanie o sobie. Syn dodaje do rodzinnej dyskusji swoją opinię: „Zawiodłeś nas tato”. Potrzebne jest pogotowie, bo tata dostał zawału serca.
Kampania nawiązuje do znanego powszechnie sformułowania „szalone lata 90.” i stylu życia z tego okresu. Bohaterowie kampanii zaznaczają, że lata 90. już minęły i zasady obowiązujące wtedy na rynku pracy także. Pracownicy powinni o tym pamiętać i nie pozwalać na niewłaściwe traktowanie przez potencjalnych pracodawców, a nawet szukać takich miejsc zatrudnienia, które oferują zestaw benefitów pracowniczych (dodatków pozapłacowych).
Bohaterowie spotu wśród aktualnych oczekiwań pracowników wymieniają: benefity pracownicze: elastyczny czas pracy, dodatkowe dni wolne (np. w dniu urodzin), programy rozwojowe (np. kursy językowe) czy opiekę psychologiczną (dbanie o wellbeing).
W ramach kampanii prowadzone są także działania komunikacyjne na stronie internetowej kampanii. Przygotowano także bezpłatny e-book w formie poradnika „To nie są lata 90.! Jak spoko żyć ze sobą w pracy?”. Ponadto na potrzeby tej inicjatywy przeprowadzono badania na temat oczekiwań współczesnych pracowników. Partnerami kampanii są: ManpowerGroup Polska, ING Bank Śląski oraz Fundacja IT Girls. (ds)
Źródło: rocketjobs.pl, Koniec z pracą jak z lat 90. Nowa kampania pokazuje, jak bardzo zmienił się świat zawodowy, 27.05.2025
Zdjęcie główne: fot. Kuba Bors / rocketjobs.pl & justjoin.it
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
„To nie są lata 90.!” – kampania w stylu sitcomów o współczesnych oczekiwaniach pracowników. dwa portale z ogłoszeniami o pracy, rocketjobs.pl oraz justjoin.it, rozpoczęły kampanię w formie sitcomu, który nawiązuje do poczucia humoru i estetyki charakterystycznych dla tego typu amerykańskich seriali z lat 90. kampania w satyryczny sposób pokazuje oczekiwania współczesnych pracowników w zestawieniu z zasadami panującymi na rynku pracy w minionych latach 90. wówczas pracownik często nie mógł zachować równowagi między życiem prywatnym a zawodowym (tzw. „work-life balance”) i nie były brane pod uwagę także inne jego potrzeby, np. spotykały go trudności z wzięciem urlopu na rodzinne wakacje przez zbyt duże obłożenie obowiązkami zawodowymi. odcinek pilotażowy serii spotów miał premierę 27 maja 2025 roku na kanale rocketjobs.pl na youtubie. &>&>&> szukasz pracy? zobacz najnowsze ogłoszenia na proto.pl! „współczesny pracownik to nie zasób, a człowiek z indywidualnymi potrzebami, który oczekuje partnerskiej relacji ze swoim pracodawcą” – wyjaśnia artur leśniak, head of marketing b2c obu portali. w odcinku pilotażowym sitcomu występuje „bardzo zapracowany tata”, który wraca do domu późnym wieczorem, ponieważ realizuje kolejny ważny projekt w pracy. żona martwi się o jego stan zdrowia, który pogarsza się ze względu na długotrwałe przepracowanie, i zauważa, że mężczyzna nie poświęca rodzinie zbyt wiele uwagi. podobnego zdania są jego nastoletnie dzieci, które pojadą na rodzinne wakacje tylko z mamą, bo tata nie ma czasu na urlop. żona podsumowuje: „a pamiętasz o projekcie… żona?”. córka zadaje tacie analogiczne pytanie o sobie. syn dodaje do rodzinnej dyskusji swoją opinię: „zawiodłeś nas tato”. potrzebne jest pogotowie, bo tata dostał zawału serca. kampania nawiązuje do znanego powszechnie sformułowania „szalone lata 90.” i stylu życia z tego okresu. bohaterowie kampanii zaznaczają, że lata 90. już minęły i zasady obowiązujące wtedy na rynku pracy także. pracownicy powinni o tym pamiętać i nie pozwalać na niewłaściwe traktowanie przez potencjalnych pracodawców, a nawet szukać takich miejsc zatrudnienia, które oferują zestaw benefitów pracowniczych (dodatków pozapłacowych). bohaterowie spotu wśród aktualnych oczekiwań pracowników wymieniają: benefity pracownicze: elastyczny czas pracy, dodatkowe dni wolne (np. w dniu urodzin), programy rozwojowe (np. kursy językowe) czy opiekę psychologiczną (dbanie o wellbeing). &>&>&> szukasz pracownika? dodaj ogłoszenie na proto.p l! w ramach kampanii prowadzone są także działania komunikacyjne na stronie internetowej kampanii. przygotowano także bezpłatny e-book w formie poradnika „to nie są lata 90.! jak spoko żyć ze sobą w pracy?”. ponadto na potrzeby tej inicjatywy przeprowadzono badania na temat oczekiwań współczesnych pracowników. partnerami kampanii są: manpowergroup polska, ing bank śląski oraz fundacja it girls. (ds). źródło: rocketjobs.pl, koniec z pracą jak z lat 90. nowa kampania pokazuje, jak bardzo zmienił się świat zawodowy, 27.05.2025. zdjęcie główne: fot. kuba bors / rocketjobs.pl & justjoin.it.