piątek, 5 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościZe świataBurger King przyćmił premierę nowego burgera McDonald's?

Burger King przyćmił premierę nowego burgera McDonald’s?

Burger King starał się przyćmić premierę nowego burgera Big Arch od McDonald’s. Marka postanowiła zasłonić billboard promujący nowość w menu konkurencji własnym przekazem – informuje famouscampaigns.com.

Jak dowiadujemy się, Burger King UK opublikował w swoim kanale na Instagramie nietypowe wideo. Na nagraniu widać, jak samochód z billboardem marki cofa, aby zasłonić przekaz promujący nowego burgera konkurencyjnej sieci restauracji.

Źródło: instagram.com/burgerkinguk

Pod postem pojawiły się komentarze internautów, którzy w dużej mierze pozytywnie zareagowali na ten nietypowy zabieg wobec konkurencji. „Dobrze rozegrane, Burger King”, „Przekomarzanie się z burgerami. Jedyne mięso, które lubimy oglądać”, „Jedyna wojna, jaką ten świat powinien teraz toczyć” – pisali pod wideo na Instagramie.

Czytaj też: „Zrobiliśmy to lepiej” – PR-owy sukces Burgera Rywala

To nie pierwsza tego typu sytuacja między konkurencyjnymi sieciami fast food. W przeszłości obie firmy otwarcie ze sobą rywalizowały. W 2016 roku McDonald’s przygotował ironiczną reklamę, w której podkreślał fakt, że ma więcej restauracji niż Burger King. Z kolei w 2017 roku rosyjski oddział Burger Kinga chciał wycofania z kin filmu „To”, bo twierdził, że to reklama jego konkurencji – w horrorze pojawia się postać klauna, który miał kojarzyć się z postacią Ronalda McDonalda.

Czytaj też: Rozejm między McDonaldem i Burger Kingiem? Nie tym razem

(kn)

Źródło: famouscampaigns.com, Burger King trolls McDonald’s Big Arch, 26.06.2025/ Zdjęcie główne: instagram.com/burgerkinguk

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj