piątek, 5 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryDwa awanse na stanowiska menedżerskie w Solski Communications

Dwa awanse na stanowiska menedżerskie w Solski Communications

Wraz z początkiem lipca 2025 roku w agencji Solski Communications miały miejsce dwa awanse. Na stanowiska menedżerskie awansowały Karolina Główczyk oraz Marta Zdunek, które dotychczas pełniły funkcję Senior Associate.

Do obowiązków obu menedżerek będzie należało tworzenie i adaptacja strategii komunikacyjnych, zarządzanie relacjami z mediami zarówno tradycyjnymi, jak i społecznościowymi, doradztwo komunikacyjne i kryzysowe, całościowe wspieranie klientów w realizacji ich polityki informacyjnej oraz komunikacji.

Karolina Główczyk z Solski Communications związana jest od czterech lat. Obecnie współpracuje z zespołami obsługującymi Mastercard, Fundację Polska Bezgotówkowa i UPS.

Główczyk ma ponaddziesięcioletnie doświadczenie w komunikacji. Przed dołączeniem do Solski Comunications była zatrudniona m.in. w OneMulti czy Clear Communication, gdzie zajmowała się działaniami dla klientów z branży finansowej, ubezpieczeniowej oraz HR. Pracowała także w portalu ubezpieczeniowym PolisaPortal, gdzie odpowiadała za działania marketingowe. Posiada międzynarodowy certyfikat kwalifikacji digitalmarketingowych (DIMAQ Professional). Ukończyła zarządzanie mediami na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim.

Marta Zdunek z Solski Communications związana jest od ośmiu lat. Pracuje dla klientów z różnorodnych branż, w tym m.in. Mutti, AstraZeneca, Lekarze bez Granic czy UPS. We współpracy z zespołem digital odpowiada za działania PR oraz tworzenie strategii komunikacyjnych, a także wspiera klientów w budowaniu obecności online.

Zdunek ma blisko dziesięć lat doświadczenia w komunikacji. Do Solski Communications dołączyła jeszcze w trakcie studiów. Specjalizuje się w mediach społecznościowych – od strategii, przez tworzenie treści i moderację, po analitykę oraz kampanie płatne. Posiada międzynarodowy certyfikat kwalifikacji digital marketingowych (DIMAQ Professional). Zdunek jest absolwentką filologii polskiej oraz kierunku język i społeczeństwo na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła także podyplomowe studia z zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj