W lipcu 2025 roku More Bananas powiadomiło o przedłużeniu współpracy z Intersnack, producentem przekąsek takich marek jak Felix czy Przysnacki. Agencja zajmuje się całościową obsługą kanałów socialmediowych firmy, kampaniami reklamowymi oraz działaniami z zakresu employee advocacy i content marketingu.
More Bananas odpowiada za prowadzenie i moderację profili Intersnack na Facebooku i LinkedInie, tworząc zarówno statyczne grafiki, jak i animacje. Do zadań zespołu należy też obsługa kampanii reklamowych na platformach należących do Mety i LinkedInie – od strategii, przez kreacje, po bieżącą optymalizację.
W ramach współpracy do zadań agencji należy także rozwój programu ambasadorskiego, który zakłada zaangażowanie pracowników w budowanie marki pracodawcy. More Bananas przeprowadziło m.in. szkolenie dla ambasadorów firmy, a obecnie wspiera ich w tworzeniu treści i budowaniu zaangażowania w kanałach socialmediowych.
Agencja rozwija również firmowy podcast. Zespół odpowiada za jego obsługę – od założenia profili, przez montaż audio (realizowany z podwykonawcą), po publikację i promocję odcinków.
Dodatkowo agencja wspiera Intersnack w przygotowywaniu konkursów akcyjnych na Facebooku, dbając o ich atrakcyjną formę i zgodność z regulaminami platform.
Działania na rzecz klienta po stronie More Bananas koordynuje Aleksandra Lewandowska.
More Bananas współpracuje z agencją od 2022 roku. Agencja została wybrana w konkursie ofert. Umowę zawarto na czas nieokreślony. (ao)


