Pekao zostało oficjalnym partnerem pierwszej edycji Bittersweet Festival. Obecność banku na wydarzeniu wpisuje się w platformę komunikacyjną instytucji „Jak nie teraz to kiedy…?”, która powstała z myślą o młodych i dla młodych. Jej celem jest wspieranie ich w realizacji pasji, stawiając na autentyczność, energię i prawdziwe potrzeby.
Bittersweet Festival to nowe na mapie Polski wydarzenie muzyczno-artystyczne, które odbędzie się w dniach 14-16 sierpnia 2025 roku w Parku Cytadela w Poznaniu. W ramach festiwalu zaplanowano wiele koncertów znanych gwiazd. Na poznańskiej scenie wystąpią m.in. Nelly Furtado, Empire of the Sun czy Post Malone.
W ramach współpracy na wydarzeniu znajdzie się strefa banku „LEVEL WYŻEJ. DŹWIĘK – GŁOŚNIEJ!”, która będzie poświęcona dwóm pasjom kluczowym dla pokolenia Z – muzyce oraz gamingowi. Będą w niej organizowane m.in. turnieje w Fotrnite. Uczestnicy festiwalu będą mogli liczyć także na specjalną przestrzeń do tańca z muzyką wybieraną przez sprawdzonych DJ’ów oraz niespodzianki.
„Misja i wartości festiwalu, w których zawierają się zarówno nostalgia, jak i otwarcie się na nowości, inkluzywność oraz dobrostan psychiczny to kwestie ważne zarówno dla nas, jak i dla festiwalowej publiczności. Nasza strefa oraz wszystkie zaplanowane działania idealnie wpisują się w obraną strategię banku dotyczącą komunikacji do młodych” – komentuje Artur Brudnicki, dyrektor biura komunikacji marketingowej w Pekao.
Za całościową realizację działań odpowiada agencja Spot and Dot. Partnerem działań gamingowych jest agencja marketingu gamingowego Be Loud przy wsparciu agencji Sales & More. (ao)


