Kluczowe obszary biznesu, w których można wykorzystać monitoring mediów, to temat kolejnego webinaru organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. Bezpłatne szkolenie „10 kluczowych zastosowań monitoringu mediów w każdym biznesie” odbędzie się 21 sierpnia 2025 roku o godzinie 12:00.
Szkolenie poprowadzą Robert Sadowski, zastępca kierownika działu komunikacji marketingowej IMM, oraz Miłosz Sieradzki, ekspert ds. rozwoju rynku i sprzedaży IMM. Eksperci pokażą, do jakich działań przedsiębiorstwa mogą wykorzystywać monitoring mediów i jego gamę funkcjonalności. Przedstawią 10 podstawowych zastosowań monitoringu i analityki danych z mediów dla każdej firmy i organizacji.
Agenda spotkania:
- Monitoring marki i konkurencji
- Monitoring opinii, czyli gdzie toczy się dyskusja
- Zmierz swój PR
- Zdążyć przed kryzysem
- Poszukiwanie najlepszych influencerów dla marki
- Rozwój produktu w oparciu o rekomendacje z social mediów
- Raporty sponsoringowe – ocena potencjału wizerunkowego drużyny, sportowca, artysty lub wydarzenia
- W poszukiwaniu leadów sprzedażowych
- Employer branding, czyli dbaj o wizerunek marki pracodawcy
- Pozyskiwanie linków – jak wspierać SEO i GEO
Wydarzenie przeznaczone jest dla rozpoczynających swoje działania z narzędziami do monitoringu mediów oraz dla wszystkich osób pracujących w działach PR, marketingu i komunikacji, które poszukują ciekawych pomysłów oraz rozwiązań do analityki medialności własnych marek i projektów, raportowania efektywności swoich działań komunikacyjnych i wskaźników benchmarkowych do porównania się z działaniami konkurencji.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona – wymagana jest rejestracja.
Zapisu można dokonać tutaj.


