Marka Isover, producent izolacji z wełny mineralnej, poinformowała o wprowadzeniu nowej strategii komunikacyjnej oraz rozpoczęciu kampanii, której osią jest hasło „Isover robi swoje”.
Nowa strategia firmy skupia się na benefitach, jakie zapewnia wełna szklana. Isover zamierza pokazywać, że izolacja ma kluczowe znaczenie dla komfortu mieszkańców i efektywności energetycznej budynków. Kampania rozpoczęła się 15 czerwca i potrwa do połowy września.
Wraz z wprowadzeniem nowej strategii marka wystartowała z kampanią wizerunkową, która realizowana jest jednocześnie w różnych kanałach. Poza spotami w największych, ogólnopolskich rozgłośniach radiowych: Radio Zet, RMF FM, Polskie Radio, Antyradio oraz mniejszych, niezależnych stacjach (łącznie planowana jest emisja 113 spotów), obejmuje ona także reklamy na billboardach ustawionych wzdłuż głównych tras północ–południe oraz szeroko zakrojone działania w social mediach. W ramach akcji firma przygotowała również film reklamowy. Dzięki obecności w wielu kanałach (OOH, radio, social media) marka planuje dotrzeć ze swoim hasłem „Isover robi swoje” do szerokiego grona odbiorców – zarówno profesjonalistów, jak i inwestorów indywidualnych. Firma nie informuje z jaką agencją współpracowała przy tworzeniu kampanii.


„Hasło »Isover robi swoje« to nie tylko obietnica najwyższej jakości produktu – to deklaracja postawy, jaką przyjmujemy wobec naszych klientów i partnerów. Działamy nie po to, by się wyróżniać, ale by nie zawodzić – dzień po dniu, dekada po dekadzie” – podsumował nową strategię Marcin Nowara, dyrektor generalny Saint-Gobain Construction Products i Solutions Polska. (ko)


