piątek, 5 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryPatryk Grzeczka nowym dyrektorem marketingu marek CUPRA i SEAT

Patryk Grzeczka nowym dyrektorem marketingu marek CUPRA i SEAT

Z początkiem września 2025 roku stanowisko dyrektora marketingu marek CUPRA i SEAT objął Patryk Grzeczka. W nowej roli ma zadbać o dalszy rozwój brandów w Polsce przez wzmocnienie ich pozycji rynkowej i odpowiadanie na branżowe trendy.

Grzeczka będzie odpowiadał za rozwój strategii produktowej i  komunikacyjnej marek w Polsce. Jego zadaniem ma być wzmacnianie postrzegania CUPRY jako „marki łączącej motorsportowe DNA z lifestyle’owym charakterem”, a także „dalszy rozwój pozycji SEATA jako brandu nowoczesnego, praktycznego oraz zapewniającego radość z codziennej jazdy”.

W dziedzinie marketingu i zarządzania markami Grzeczka pracuje od niemal 20 lat. Przez ostatnie dziewięć lat kierował marketingiem marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Był wówczas odpowiedzialny za strategię marketingową, rozwój oferty produktowej oraz komunikację na rynku polskim. Wcześniej, od 2008 roku, pracował w Volkswagen Group Polska m.in. na stanowisku Product Managera. Zajmował się wtedy kreowaniem strategii sprzedaży i rozwojem narzędzi wspierających procesy handlowe. Karierę rozpoczął w Jutrzence Colian, gdzie pełnił funkcję Junior Brand Managera ds. marek własnych.

Poprzednim dyrektorem marketingu marek CUPRA i SEAT był Jakub Kessler, który w sierpniu 2025 dołączył do Porsche Polska na stanowisko dyrektora marketingu i Customer Experience. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj