W październiku 2025 roku SpaceCat powiadomiło o rozszerzeniu współpracy z Xiaomi Polska. Agencja będzie realizowała całościowe działania z zakresu influencer marketingu. Oprócz kampanii taktycznych zajmie się też koordynacją współpracy z aktorem Maciejem Musiałem.
Do tej pory SpaceCat było odpowiedzialne za działania w obszarze influencer managementu. Od teraz agencja zajmuje się dodatkowo koordynacją współpracy ambasadorskiej.
Pierwszym efektem działań agencji dla marki jest spot promujący model T15 oraz sesja zdjęciowa na dachu kamienicy w centrum Warszawy z udziałem Musiała. Zdjęcia zostały wykonane przez fotografa Krzysztoa Szlęzaka, a za produkcję wideo odpowiada dom produkcyjny BRV Group.
Źródło: instagram.com/maciejmusial_official
Kampania Xiaomi T15 otwiera roczną współpracę marki z Maciejem Musiałem i SpaceCat. W ramach partnerstwa przewidziane są kolejne projekty kreatywne oraz wydarzenia specjalne, które będą wspólnie realizowane w nadchodzących miesiącach. (ao)


