Z początkiem października 2025 roku Mateusz Nowak został dyrektorem Departamentu Sponsoringu i Marketingu Lokalnego w PKO Banku Polskim.
W nowej roli wspiera strategię marki przez działania łączące świat sportu, muzyki i kultury, a także field marketing. Koncentruje się również na tym, aby eventy nabierały kampanijnego, szeroko zasięgowego charakteru – mają być nie tylko emocjonującym doświadczeniem, lecz także spójnym elementem nowoczesnej komunikacji banku.
Mateusz Nowak przed dołączeniem do PKO Banku Polskiego pracował w mBanku. Od 2016 roku zajmował się tam wdrażaniem nowego podejścia banku do młodych klientów, tworzeniem strategii komunikacji skierowanej do tzw. klienta masowego oraz przedsiębiorców, a także strategii komunikacji dotyczących kredytów. Wówczas odpowiadał również za współpracę banku z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy oraz Festiwalem Pol’and’Rock. Był także opiekunem mediów społecznościowych. W latach 2007–2016 Nowak był związany z Red Bull Polska, gdzie m.in. wspierał portfolio produktowo-eventowe marki przez kampanie reklamowe. (ao)


