W październiku 2025 roku w Publicis Warsaw awansowała Joanna Jezierska. Objęła ona stanowisko Associate Creative Directorki.
W nowej roli kieruje sześcioosobowym zespołem kreatywnym. Raportuje bezpośrednio do Dagmary Witek-Kuśmider, Chief Creative Officer, i wspólne z pozostałymi Associate Creative Directorami – Pawłem Murawskim i Tomaszem Ziemiańskim – zapewnia realizację strategicznych celów agencji, rozwija współpracę z obecnymi klientami oraz projekty new business.
Joanna Jezierska z branżą reklamową jest związana od ponad 15 lat. Od 2012 roku pracuje w Publicis Warsaw – do tej pory pełniła funkcje Senior Copywriterki oraz Creative Group Head. W tym czasie zajmowała się realizacją lokalnych i międzynarodowych kampanii oraz działań komunikacyjnych dla marek takich jak fundacja SEXEDPL, Adidas, Canal+, Orange, Renault, Dacia, Winiary, Berlinki, Tiger, Tymbark, Möller’s, Nałęczowianka czy Nescafé. Karierę rozpoczęła w Ogilvy.
Jezierska jest absolwentką socjologii i gender studies na Uniwersytecie Warszawskim. (ao)


