3 marca 2025 roku MediaMarkt wystartował z kampanią „Handlujemy najlepszym towarem”. Sieć supermarketów oferujących elektronikę użytkową chce w ten sposób zbudować nowoczesną, wyróżniającą się komunikację, która – oprócz oferowania konkurencyjnych cen i wysokiej jakości produktów i usług – wprowadzi nowy, atrakcyjny świat dla marki oraz przekona do siebie wymagającą grupę odbiorców, czyli pokolenie Z.
Partnerem digitalowej komunikacji marki zostało Publicis Warsaw. Agencja odpowiada także za nową platformę komunikacyjną MediaMarkt oraz zajęła się przygotowaniem całościowej koncepcji kreatywnej, strategii oraz formatów wideo.
Koncepcja kreatywna inicjatywy promowanej hasłem „Handlujemy najlepszym towarem” została zainspirowana stylistyką lat 90. oraz osadzona w typowej polskiej dzielnicy miejskiej. Zamysł obejmował stworzenie atmosfery inspirowanej hip-hopem, kulturą młodzieżową i buntowniczym klimatem.
W ramach inicjatywy stworzono sześcio- i piętnastosekundowe spoty w digitalu, kreacje na platformach Mety, YouTubie i TikToku oraz w Google. Przygotowano również sesję fotograficzną oraz materiały POS. Realizacją produkcji spotów zajęło się Dynamo Film, postprodukcją Delapost, a reżyserią Igor Leśniewski.
Źródło: youtube.com/MEDIAMARKTpl
Planowanie i zakup mediów prowadzą Starcom i Performics. (ao)