Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Kolejna odsłona projektu #PracujeBoLubie.pl. twórcy kampanii #pracujebolubie.pl zorganizowali akcję ambientową na warszawskim „mordorze”. w poniedziałek 26 czerwca 2017 roku drużyna #pracujebolubie.pl liczyła wszystkie osoby, które zmierzały do pracy z uśmiechem na ustach. wsród 3 tys. pracowników „mordoru”, których udało się zapytać o ich poziom zadowolenia, tylko niecałe 29 proc. odpowiedziało, że lubi swoją pracę. zespół #pracujebolubie.pl wraz z pracownikami firmy decathlon rozdawał również kolorowe wlepki. „nazwa »mordor« – mówi sama za siebie. przepełnione ludźmi tramwaje i autobusy zmierzające w stronę ulicy domaniewskiej nie napawają podróżujących optymizmem… postanowiliśmy uderzyć „mordor” w samo serce i wykrzesać z niego odrobinę entuzjazmu do pracy – już w poniedziałkowy poranek! twarze księżniczek asapów oraz wojowników mordoru na widok różowej drużyny #pracujebolubie.pl rozdającej kolorowe wlepki rozpromieniały się uśmiechem! nasz cel został osiągnięty w 100 proc.” – piszą twórcy akcji. #pracujebolubie.pl to projekt employer branding institute, który powstał na bazie wywiadów z pracownikami i pracodawcami. na portalu można m.in.:. – sprawdzić swój poziom zadowolenia z obecnej pracy,. – otrzymać porady ekspertów, jak osiągnąć wyższy poziom szczęścia,. – zainspirować się historiami bohaterów, którzy już to zrobili,. – poznać miejsca pracy wyróżnione odznaczeniem „i love my job winner 2017”,. – znaleźć ofertę pracy u wyjątkowych pracodawców. proto.pl jest patronem medialnym projektu. czytaj też: pracownicy i pracodawcy we wspólnej przestrzeni social mediowego biura.
Twórcy kampanii #PracujeBoLubie.pl zorganizowali akcję ambientową na warszawskim „Mordorze”. W poniedziałek 26 czerwca 2017 roku drużyna #PracujeBoLubie.pl liczyła wszystkie osoby, które zmierzały do pracy z uśmiechem na ustach. Wsród 3 tys. pracowników „Mordoru”, których udało się zapytać o ich poziom zadowolenia, tylko niecałe 29 proc. odpowiedziało, że lubi swoją pracę. Zespół #PracujeBoLubie.pl wraz z pracownikami firmy Decathlon rozdawał również kolorowe wlepki.
„Nazwa »Mordor« – mówi sama za siebie. Przepełnione ludźmi tramwaje i autobusy zmierzające w stronę ulicy Domaniewskiej nie napawają podróżujących optymizmem… Postanowiliśmy uderzyć „Mordor” w samo serce i wykrzesać z niego odrobinę entuzjazmu do pracy – już w poniedziałkowy poranek! Twarze Księżniczek Asapów oraz Wojowników Mordoru na widok różowej drużyny #PracujeBoLubie.pl rozdającej kolorowe wlepki rozpromieniały się uśmiechem! Nasz cel został osiągnięty w 100 proc.” – piszą twórcy akcji.
#PracujeBoLubie.pl to projekt Employer Branding Institute, który powstał na bazie wywiadów z pracownikami i pracodawcami.
Na portalu można m.in.:
– sprawdzić swój poziom zadowolenia z obecnej pracy,
– otrzymać porady ekspertów, jak osiągnąć wyższy poziom szczęścia,
– zainspirować się historiami bohaterów, którzy już to zrobili,
– poznać miejsca pracy wyróżnione odznaczeniem „I love my job winner 2017”,
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Kolejna odsłona projektu #PracujeBoLubie.pl. twórcy kampanii #pracujebolubie.pl zorganizowali akcję ambientową na warszawskim „mordorze”. w poniedziałek 26 czerwca 2017 roku drużyna #pracujebolubie.pl liczyła wszystkie osoby, które zmierzały do pracy z uśmiechem na ustach. wsród 3 tys. pracowników „mordoru”, których udało się zapytać o ich poziom zadowolenia, tylko niecałe 29 proc. odpowiedziało, że lubi swoją pracę. zespół #pracujebolubie.pl wraz z pracownikami firmy decathlon rozdawał również kolorowe wlepki. „nazwa »mordor« – mówi sama za siebie. przepełnione ludźmi tramwaje i autobusy zmierzające w stronę ulicy domaniewskiej nie napawają podróżujących optymizmem… postanowiliśmy uderzyć „mordor” w samo serce i wykrzesać z niego odrobinę entuzjazmu do pracy – już w poniedziałkowy poranek! twarze księżniczek asapów oraz wojowników mordoru na widok różowej drużyny #pracujebolubie.pl rozdającej kolorowe wlepki rozpromieniały się uśmiechem! nasz cel został osiągnięty w 100 proc.” – piszą twórcy akcji. #pracujebolubie.pl to projekt employer branding institute, który powstał na bazie wywiadów z pracownikami i pracodawcami. na portalu można m.in.:. – sprawdzić swój poziom zadowolenia z obecnej pracy,. – otrzymać porady ekspertów, jak osiągnąć wyższy poziom szczęścia,. – zainspirować się historiami bohaterów, którzy już to zrobili,. – poznać miejsca pracy wyróżnione odznaczeniem „i love my job winner 2017”,. – znaleźć ofertę pracy u wyjątkowych pracodawców. proto.pl jest patronem medialnym projektu. czytaj też: pracownicy i pracodawcy we wspólnej przestrzeni social mediowego biura.