Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Za nami III edycja Ogólnopolskiej Konferencji Nowoczesnego PR-u i Komunikacji. 28 listopada 2018 roku w warszawie odbyła się iii edycja ogólnopolskiej konferencji nowoczesnego pr-u i komunikacji. program wydarzenia składał się z dziewięciu prelekcji, które poświęcone były nowoczesnym metodom komunikacji i pracy w branży public relations. wydarzenie rozpoczęło się od wystąpienia andrzeja gruszki, head of communication w hexe capital, który mówił o potencjale kanałów digitalowych i o tym, jak można wykorzystać go w strategii pr. przedstawił też m.in. narzędzia, które mogą przydać się w działaniach seo. urszula podraza, partner strategiczny w planet pr, omawiała z kolei najpoważniejsze kryzysy, które do tej pory wydarzyły się w 2018 roku. mówiła m.in. o facebooku , stowarzyszeniu wiosna czy pll lot. „kryzys może być szansą” – zaznaczyła jednak ekspertka. podraza na przykładzie green caffe nero opowiedziała o prawidłowym reagowaniu na sytuacje kryzysowe. adam sanocki, partner zarządzający w attention marketing, mówił natomiast o tym, jak wykorzystywać pr w działaniach b2b. „rośnie rola pr-u i znaczenie strategii komunikacji, choć w obecnych czasach nie są to strategie na kilka lat” – stwierdził sanocki. prelekcję wygłosił też m.in. kamil kozieł, ekspert w zakresie storytellingu, który mówił o tym, jak można go wykorzystać w kampaniach. ewa tomczak, która jest moderatorem design thinkingu i trenerem biznesu, opowiadała natomiast o możliwościach używania design thinkingu w działaniach pr. „punktem wyjścia jest człowiek” – podkreślała tomczak. z kolei barbara zych, ceo employer branding institute, poruszyła temat employer brandingu i wyjaśniła, jak wykorzystać instrumenty komunikacji wewnętrznej w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz. proto.pl było patronem medialnym wydarzenia. (pp).
28 listopada 2018 roku w Warszawie odbyła się III edycja Ogólnopolskiej Konferencji Nowoczesnego PR-u i Komunikacji. Program wydarzenia składał się z dziewięciu prelekcji, które poświęcone były nowoczesnym metodom komunikacji i pracy w branży public relations.
Wydarzenie rozpoczęło się od wystąpienia Andrzeja Gruszki, Head of Communication w Hexe Capital, który mówił o potencjale kanałów digitalowych i o tym, jak można wykorzystać go w strategii PR. Przedstawił też m.in. narzędzia, które mogą przydać się w działaniach SEO.

Urszula Podraza, partner strategiczny w Planet PR, omawiała z kolei najpoważniejsze kryzysy, które do tej pory wydarzyły się w 2018 roku. Mówiła m.in. o Facebooku, Stowarzyszeniu Wiosna czy PLL LOT. „Kryzys może być szansą” – zaznaczyła jednak ekspertka. Podraza na przykładzie Green Caffe Nero opowiedziała o prawidłowym reagowaniu na sytuacje kryzysowe.
Adam Sanocki, partner zarządzający w Attention Marketing, mówił natomiast o tym, jak wykorzystywać PR w działaniach B2B. „Rośnie rola PR-u i znaczenie strategii komunikacji, choć w obecnych czasach nie są to strategie na kilka lat” – stwierdził Sanocki.
Prelekcję wygłosił też m.in. Kamil Kozieł, ekspert w zakresie storytellingu, który mówił o tym, jak można go wykorzystać w kampaniach. Ewa Tomczak, która jest moderatorem design thinkingu i trenerem biznesu, opowiadała natomiast o możliwościach używania design thinkingu w działaniach PR. „Punktem wyjścia jest człowiek” – podkreślała Tomczak. Z kolei Barbara Zych, CEO Employer Branding Institute, poruszyła temat employer brandingu i wyjaśniła, jak wykorzystać instrumenty komunikacji wewnętrznej w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz.

PRoto.pl było patronem medialnym wydarzenia. (pp)