Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Media społecznościowe w biznesie. Kongres For Social Media już 22 stycznia w Warszawie. 22 stycznia 2019 roku odbędzie się kolejna edycja konferencji kongres for social media organizowanej przez in digital marketing. wydarzenie skierowane jest do osób odpowiedzialnych za działania firm w mediach społecznościowych. konferencję podzielono na osiem bloków tematycznych, w trakcie których prelegenci opowiedzą o możliwościach wykorzystania social mediów w celach biznesowych oraz przekażą wskazówki, jak sprawić, by prowadzone działania były skuteczne. wśród prowadzących znajdą się szymon lisowski z socjomanii, który będzie mówił o analizie danych z social mediów, czyli o tym, co warto mierzyć, kontrolować i raportować, artur jabłoński, który zdradzi przydatne wskazówki na temat precyzyjnego kierowania reklam facebook ads, czy tomasz szambelan z lifetube, który z kolei poradzi, gdzie i jak prowadzić transmisje na żywo. podczas konferencji martyna tarnawska z socjomanii przedstawi subiektywny przegląd narzędzi, pomagających automatyzować pracę social managera. swoje prelekcje wygłoszą także agnieszka stelmaszyk z feno.pl, która podsumuje rynek mediów społecznościowych w polsce, czy franciszek georgiew z social tigers, który powie, jaki content zwiększy efektywność działań na instagramie. kongres for social media odbędzie się 22 stycznia 2019 roku w kinie atlantic w warszawie. szczegółowe informacje o spotkaniu i biletach można znaleźć na stronie. proto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (bm).
22 stycznia 2019 roku odbędzie się kolejna edycja konferencji Kongres For Social Media organizowanej przez In Digital Marketing. Wydarzenie skierowane jest do osób odpowiedzialnych za działania firm w mediach społecznościowych. Konferencję podzielono na osiem bloków tematycznych, w trakcie których prelegenci opowiedzą o możliwościach wykorzystania social mediów w celach biznesowych oraz przekażą wskazówki, jak sprawić, by prowadzone działania były skuteczne.
Wśród prowadzących znajdą się Szymon Lisowski z Socjomanii, który będzie mówił o analizie danych z social mediów, czyli o tym, co warto mierzyć, kontrolować i raportować, Artur Jabłoński, który zdradzi przydatne wskazówki na temat precyzyjnego kierowania reklam Facebook Ads, czy Tomasz Szambelan z LifeTube, który z kolei poradzi, gdzie i jak prowadzić transmisje na żywo. Podczas konferencji Martyna Tarnawska z Socjomanii przedstawi subiektywny przegląd narzędzi, pomagających automatyzować pracę Social Managera. Swoje prelekcje wygłoszą także Agnieszka Stelmaszyk z Feno.pl, która podsumuje rynek mediów społecznościowych w Polsce, czy Franciszek Georgiew z Social Tigers, który powie, jaki content zwiększy efektywność działań na Instagramie.
Kongres For Social Media odbędzie się 22 stycznia 2019 roku w Kinie Atlantic w Warszawie. Szczegółowe informacje o spotkaniu i biletach można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (bm)