Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Kryzys w firmie? Kongres Komunikacji Kryzysowej już 10 grudnia! już 10 grudnia 2019 roku w warszawie odbędzie się kongres komunikacji kryzysowej, którego organizatorem jest puls biznesu. konferencja poświęcona będzie nowoczesnemu podejściu do reputacji oraz zarządzania kryzysowego. uczestnicy będą mogli zapoznać się z realnymi historiami z kraju i ze świata, analizowanymi pod kątem skuteczności i błędów: przykładami marek, które z kryzysów wyniosły nową siłę, oraz firm, które niemal się nie podniosły. eksperci podzielą się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi narzędzi i metod prewencji i reagowania kryzysowego. pojawi się także temat przewidywań dotyczących nadchodzących źródeł kryzysów oraz tego, jak się do nich przygotować. w gronie prelegentów znajdą się eksperci specjalizujący się w komunikacji i budowaniu reputacji. będą wśród nich m.in. małgorzata kozieł-pańczyk, rzecznik prasowy grupy eurozet, paweł sanowski, prezes instytutu monitorowania mediów, magdalena zwolińska, partner w agencji lighthouse, agnieszka gorzkowicz, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej i zastępca rzecznika prasowego credit agricole bank polska, czy małgorzata rybak-dowżyk, dyrektor komunikacji korporacyjnej t-mobile polska. wydarzenie skierowane jest przede wszystkim do prezesów firm, członków zarządu i dyrektorów generalnych, dyrektorów zajmujących się komunikacją, pr-em i komunikacją kryzysową, rzeczników prasowych, dyrektorów ds. marketingu czy ds. korporacyjnych. szczegółowe informacje można znaleźć na stronie. tylko do 25 października bilety można nabyć w niższej cenie! proto.pl jest patronem medialnym konferencji. (mb).
Już 10 grudnia 2019 roku w Warszawie odbędzie się Kongres Komunikacji Kryzysowej, którego organizatorem jest Puls Biznesu.
Konferencja poświęcona będzie nowoczesnemu podejściu do reputacji oraz zarządzania kryzysowego. Uczestnicy będą mogli zapoznać się z realnymi historiami z kraju i ze świata, analizowanymi pod kątem skuteczności i błędów: przykładami marek, które z kryzysów wyniosły nową siłę, oraz firm, które niemal się nie podniosły. Eksperci podzielą się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi narzędzi i metod prewencji i reagowania kryzysowego. Pojawi się także temat przewidywań dotyczących nadchodzących źródeł kryzysów oraz tego, jak się do nich przygotować.
W gronie prelegentów znajdą się eksperci specjalizujący się w komunikacji i budowaniu reputacji. Będą wśród nich m.in. Małgorzata Kozieł-Pańczyk, rzecznik prasowy Grupy Eurozet, Paweł Sanowski, prezes Instytutu Monitorowania Mediów, Magdalena Zwolińska, partner w agencji Lighthouse, Agnieszka Gorzkowicz, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej i zastępca rzecznika prasowego Credit Agricole Bank Polska, czy Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektor komunikacji korporacyjnej T-Mobile Polska.
Wydarzenie skierowane jest przede wszystkim do prezesów firm, członków zarządu i dyrektorów generalnych, dyrektorów zajmujących się komunikacją, PR-em i komunikacją kryzysową, rzeczników prasowych, dyrektorów ds. marketingu czy ds. korporacyjnych.
Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie. Tylko do 25 października bilety można nabyć w niższej cenie!
PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji. (mb)