Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Zbliża się „Writing MasterClass”. konferencja online „writing masterclass”, organizowana przez puls biznesu, coraz bliżej. wydarzenie odbędzie się już 27 kwietnia 2021 roku i w całości będzie poświęcone pisaniu tekstów, które przyciągną klientów i tworzeniu historii promujących markę – czyli copywritingowi, webwritingowi i storytellingowi. podczas konferencji można zdobyć całościową wiedzę z najważniejszych obszarów pisania. wydarzenie skierowane jest głównie do osób odpowiedzialnych za marketing, zarządzanie firmą, sprzedaż produktów czy promocję, a także – do wszystkich, którzy chcą efektywnie pisać. blok pierwszy – copywriting – poświęcony będzie tworzeniu tekstów przykuwających uwagę, wywoływaniu emocji za pomocą słów, a także narzędziom niezbędnym do skutecznego pisania. drugi blok, czyli webwriting, będzie dotyczył nauki pisania wciągających historii, technik przyciągających odbiorców online oraz komunikacji firmy w sieci. trzeci blok to storytelling, podczas którego omówione zostaną takie zagadnienia, jak skuteczne komunikowanie się za pomocą historii i efektywna sprzedaż, poszukiwanie inspiracji i dotarcie do czytelników. konferencja będzie prowadzona przez doświadczonych copywriterów i jednocześnie certyfikowanych trenerów – katarzynę wiekierę, adama zadrożnego i dariusza puzyrkiewicza. więcej informacji można znaleźć na stronie. proto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. na hasło „proto_15” otrzymacie 15 proc. rabatu!
Konferencja online „Writing MasterClass”, organizowana przez Puls Biznesu, coraz bliżej. Wydarzenie odbędzie się już 27 kwietnia 2021 roku i w całości będzie poświęcone pisaniu tekstów, które przyciągną klientów i tworzeniu historii promujących markę – czyli copywritingowi, webwritingowi i storytellingowi.
Podczas konferencji można zdobyć całościową wiedzę z najważniejszych obszarów pisania. Wydarzenie skierowane jest głównie do osób odpowiedzialnych za marketing, zarządzanie firmą, sprzedaż produktów czy promocję, a także – do wszystkich, którzy chcą efektywnie pisać.
Blok pierwszy – copywriting – poświęcony będzie tworzeniu tekstów przykuwających uwagę, wywoływaniu emocji za pomocą słów, a także narzędziom niezbędnym do skutecznego pisania.
Drugi blok, czyli webwriting, będzie dotyczył nauki pisania wciągających historii, technik przyciągających odbiorców online oraz komunikacji firmy w sieci.
Trzeci blok to storytelling, podczas którego omówione zostaną takie zagadnienia, jak skuteczne komunikowanie się za pomocą historii i efektywna sprzedaż, poszukiwanie inspiracji i dotarcie do czytelników.
Konferencja będzie prowadzona przez doświadczonych copywriterów i jednocześnie certyfikowanych trenerów – Katarzynę Wiekierę, Adama Zadrożnego i Dariusza Puzyrkiewicza.
Więcej informacji można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. Na hasło „PROTO_15” otrzymacie 15 proc. rabatu!