Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Czym jest marka osobista i czy PR-owiec powinien o nią dbać? Marta Pokutycka-Mądrala rozmawia z Barbarą Krysztofczyk. na youtubie właśnie pojawił się kolejny odcinek z serii „o komunikacjipraktycznie”, prowadzonej przez martę pokutycką-mądralę. miło nam poinformować, że zostaliśmy patronem tego cyklu rozmów! siódmy odcinek poświęcony jest tematowi marki osobistej i temu, czy eksperci od pr powinni dbać o własną markę osobistą, czy jedynie troszczyć się o marki swoich klientów, szefów i partnerów. barbara krysztofczyk – trenerka i ekspertka ds. wizerunku, i marta pokutycka-mądrala rozmawiają o tym, jak budować personal brand i z czym to się wiąże na co dzień. zachęcamy do obejrzenia rozmowy:. na proto.pl znajdziecie także rozmowę z barbarą krysztofczyk między innymi o jej roli w sztabie szymona hołowni i kampanii prezydenckiej od kuchni. (mb).
Na YouTubie właśnie pojawił się kolejny odcinek z serii „O komunikacjiPRaktycznie”, prowadzonej przez Martę Pokutycką-Mądralę. Miło nam poinformować, że zostaliśmy patronem tego cyklu rozmów!
Siódmy odcinek poświęcony jest tematowi marki osobistej i temu, czy eksperci od PR powinni dbać o własną markę osobistą, czy jedynie troszczyć się o marki swoich klientów, szefów i partnerów. Barbara Krysztofczyk – trenerka i ekspertka ds. wizerunku, i Marta Pokutycka-Mądrala rozmawiają o tym, jak budować personal brand i z czym to się wiąże na co dzień.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Czym jest marka osobista i czy PR-owiec powinien o nią dbać? Marta Pokutycka-Mądrala rozmawia z Barbarą Krysztofczyk. na youtubie właśnie pojawił się kolejny odcinek z serii „o komunikacjipraktycznie”, prowadzonej przez martę pokutycką-mądralę. miło nam poinformować, że zostaliśmy patronem tego cyklu rozmów! siódmy odcinek poświęcony jest tematowi marki osobistej i temu, czy eksperci od pr powinni dbać o własną markę osobistą, czy jedynie troszczyć się o marki swoich klientów, szefów i partnerów. barbara krysztofczyk – trenerka i ekspertka ds. wizerunku, i marta pokutycka-mądrala rozmawiają o tym, jak budować personal brand i z czym to się wiąże na co dzień. zachęcamy do obejrzenia rozmowy:. na proto.pl znajdziecie także rozmowę z barbarą krysztofczyk między innymi o jej roli w sztabie szymona hołowni i kampanii prezydenckiej od kuchni. (mb).