niedziela, 21 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościCzym jest marka osobista i czy PR-owiec powinien o nią dbać? Marta...

Czym jest marka osobista i czy PR-owiec powinien o nią dbać? Marta Pokutycka-Mądrala rozmawia z Barbarą Krysztofczyk

Na YouTubie właśnie pojawił się kolejny odcinek z serii „O komunikacjiPRaktycznie”, prowadzonej przez Martę Pokutycką-Mądralę. Miło nam poinformować, że zostaliśmy patronem tego cyklu rozmów!

Siódmy odcinek poświęcony jest tematowi marki osobistej i temu, czy eksperci od PR powinni dbać o własną markę osobistą, czy jedynie troszczyć się o marki swoich klientów, szefów i partnerów. Barbara Krysztofczyk – trenerka i ekspertka ds. wizerunku, i Marta Pokutycka-Mądrala rozmawiają o tym, jak budować personal brand i z czym to się wiąże na co dzień.

Zachęcamy do obejrzenia rozmowy:

Na PRoto.pl znajdziecie także rozmowę z Barbarą Krysztofczyk między innymi o jej roli w sztabie Szymona Hołowni i kampanii prezydenckiej od kuchni. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj